China Glaze - FYI

12.12.12



Drugi i poslednji holografski China Glaze lak koji ja posedujem je FYI (80810)FYI je deo OMG kolekcije koja je lansirana 2009 godine. Izgleda da je ta godina bila posebna što se tiče ovog proizvođača lakova, jer su te godine izbacili dve holografske kolekcije.



Kako posedujem samo jedan lak iz ove kolekcije, na internetu sam pronašla lepu sliku svih lakova, sa realnim bojama. I ovog puta posudiću sliku, ali nisam uspela da nađem njen izvor, jer je i sama bila već pozajmljena.


Sve ove nijanse su mi prelepe, ali posebno mi se još sviđaju prva četiri na gornjoj slici (posmatrano u pravcu kazaljke na satu). Ali na žalost posedujem samo jedan.

FYI je neuutralno bež boje. Holo efekat je izuzetno izražen. Mogla bih da ga svrstam u lakove sa holo-folija završnicom. Lak je prelep na suncu, i tada su sve boje u njemu najizraženije. Nijansa je dosta neutralna, pa devojke sa malo svetlijim tenom ponekad mogu izgledati kao da nemaju nokte, prilikom nošenja ovog laka po određenim svetlosnim uslovima. Nikako nije za oblačno vreme, jer je tada neugledan i isuviše običan. 


Što se tiče nanošenja, lak je nešto ređe gustine. Prvi sloj se jedva primeti na noktima. Drugi deblji sloj može da reši problem i da se dobije puna boja. Četkica kod ovog laka je nešto tanja nego uobičajena CG četkica, i zbog toga drugi sloj ume da ostavi ćelava mesta. Ja na slikama imam tri tanka sloja. To nije problem, jer se lak suši dosta brzo. Na slikama nemam top coat. 

Boje koje su zastupljene u holo dugi se kreću od narandzaste, preko žute, zelene, plave i slab spektar ljubičaste na kraju. Najizraženije su središnje tri boje.








Kako vam se sviđa ova nijansa?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

11 comments

  1. mislim da je to jedna kolekcija, samo podeljena u dva dela :D
    prelep je taj!

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ja ih sad imam 3, uključujući i ovog tvog :D

      Delete
    2. Nadjoh da su dve odvojene, ali su izasle iste godine. A mozda je i jedna, pa podeljena na dve grupe, ko zna. Prelepi su svi. 2Nite, DV8 i LoL su mi velike neostvarene zelje. Blago tebi :D

      Delete
  2. Holo jednako ljubav. Nadam se da će im Hologlam kolekcija biti barem podjednako dobra kao OMG.
    Ovaj tvoj je veoma interesantan. Baš mi se čini zanimljivim to što je bled pa, što kažeš, može izgledati kao da osoba koja ga nosi nema nokte, a onda se vidi ta duga. Divno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ja jedva cekam novu kolekciju, i kako vidim skoro mi se svi svidjaju. Samo da sve i ulovim :D

      Delete
  3. pa dobro bre doookle vise ove zazubice? :P

    divan je, sta drugo da kazem!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Doslo vreme i za njihovo predstavljanje i taman pred novu CG holo kolekciju. Imam jos samo 2-3 ne brini, nema vise :D

      Delete
  4. Fantastic ! Lovin' it.

    xoxo

    ReplyDelete
  5. Jao kakav je samo divan, zelim, zelim, a rekla sam necu vise na lakove trositi. Grrrr :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako i ja kazem da necu vise kupovati, pa ne vredi. Nekad izdrzim duze, a nekad otkacim, pa se nakupujem.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe