Noviteti - oktobar ´12.

19.11.12



Tokom oktobra imala sam mnogo manje kupovina lakova nego ikada, mada sam se više skoncentrisala na kupovinu preparative. Takodje su bile mnogo umerenije. Kupovine su uglavnom obavljene u prvoj polovini meseca. Od tada, do danas nisam kupila ni jedan lak. Moram priznati da je to veliki uspeh za mene.


Što se tiče China Glaze lakova, oni se sada mogu kupiti na još jednom mestu u Beogradu, pored Ultra Sun salona. U pitanju je Kiwi salon, u ulici 29.Novembra. Ne znam tačno koji je broj u pitanju, ali je salon odmah preko puta Orao picerije. Dosta dobro je opremljen, i kad sam ja bila zadnji put, imali su dva velika puna stalka, i još nekoliko serijiskih sa strane.

Moj izbor ovog meseca, što se tiče CG-a, je pao na (s´leva na desno): Fifth Avenue, Atlantis (odavno dobijen, ali uvek zaboravljan da se slika), Some Like it Haute, Lorelei´s Tiara, Material Girl:


OPI lakove mi je uzela draga Jipi na sajmu kozmetike ove godine, jer ja nisam bila u mogucnosti da odem. Lakici nabavljeni na sajmu su (s´leva na desno): DS Indulgence, The World is not Enough, The Spay Who Loved Me, Live and Let Die. Poslednji sam dobila kao zakasneli poklon za rodjendan (mada za poklone nikad nije kasno) i u pitanju je OPI Gloria Red:


Flormar lakove sam uzela prilikom šetnje kroz Bulevar, dok sam htela da se na brzinu oraspoložim (s´leva na desno): M120 438:

Što se tiče Collistar lakova, nisam nikad imala posebnu želju da ih kupim, iako moram priznati ima lepih nijansi i sami lakovi nisu mnogo skupi, naročito kada su na sniženju. Ovog puta sam se odlučila za dve nijanse. Jednu koju stvarno nemam u svojoj kolekciji, a za drugu sam samo bila alava. Lakovi su (s´leva na desno): Khaki i Viola Glitter.


Kako vam se sviđa moj izbor? Jeste li se vi ponovili nekim lakom? 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

16 comments

  1. Krenula sam da pišem koji mi se najviše sviđaju, a onda sam shvatila da se potrefilo da mi je na svakoj slici najlepši prvi levi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od svih prvih levih, najlepsi je Collistar :)

      Delete
  2. Flormar plavi, moj favorit, jedva čekam da ga vidim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boja u bocici je bas intezivna. Uskoro na noktima, jer me bas mami :)

      Delete
  3. Lep izbor. Jedva čekam da vidim kako ti stoje Some Like it Haute, Atlantis i Viola Glitter Collistar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Viola Glitter mi se cini dosta slicna Flormar 014, ali moracu da proverim. Imam oba, pa sledi i poredjenje.

      Delete
  4. svi su predivni :) ne smem nijedan da izdvojim :)

    ReplyDelete
  5. Kakve lepote :D ovi sljokicavi CG mi bodu oci

    ReplyDelete
  6. Meni su uvek tvoji kozmmeticki noviteti fantasticni :)

    ReplyDelete
  7. Divni noviteti! DS Indulgence izgleda interesantno, navijam da nam ga pokazes uskoro :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Uskoro recenzije svih DS-ova koje imam.

      Delete
  8. kako su lepi noviteti :)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe