Essie - Angora Cardi (700)

23.11.12



Skoro sam shvatila da sam napisala recenziju za samo jedan Essie lak do sada. Danas je izbor pao na jedan od najpopularnijih lakova, koji je iz stare kolekcije od pre par godina, ali se još uvek proizvodi jer je izuzetno tražen. U pitanju je Angora Cardi (700) (AC u daljem tekstu).

Lak je iz Essie kolekcije za jesen 2009 godine.  Kolekcija nosi naziv Cuddle With Color i pored AC u kolekciji je bilo još pet nijansi:


AC je jako lep lak, kako po boji tako i po teksturi laka. Boja je puna i podjednako intezivna na suncu i u senci.

sunce
senka
Iako je lansiran 2009. ne znam da li je moja bočica iz te godine ili je proizvedena kasnije. Znam da su se neke devojke žalile na formulu starijih nijansi, ali ja sa AC nemam problema. Prvi sloj nanetog laka je ostavljao ćelava mesta, dok je drugi u potpunosti to prekrio. Ja na slikama imam dva sloja. 

Što se tiče boja, mogla bi je svrstati u grupu tamnije mauve nijanse, sa primesama ljubičaste u sebi. Završnica  je prelepa krema, sa malo, mogla bih reći, "dimnim" efektom.






Sa bazom na noktima, lak traje solidno dugo. Obično mi se nakon dan-dva već pojavi bela crta nokta, ali sa ovim lakom to nije slučaj. Trećeg dana je još nije bilo, ali sam tad već lak skinula. Tako da mogu doći do zaključka da je poprilično dugotrajan.

Sa ovim lakom sam učestvovala i na tematskom nedelji kad je zadatak bio "mauve" lak. A evo i konačnog kolaža:

16.11. - mauve nedelja


Hvala na čitanju.

You Might Also Like

7 comments

  1. predivan je, moracu da ga nabavim posle svih ovih recenzija :)

    a mislim da sam ja pink parka trazila na prolece na sajmu ali je nije bilo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Mislim da se samo jos Chinchilly i MInk Muffins mogu naci pored AC, tj. usli u stalni asortiman. ALi, opet stvarno nisam sigurna.

      Delete
  2. Veoma je lep. Mislim da ću ga potražiti. Malo zazirem od Essie lakova, ali pošto si ga pohvalila, biće valjda dobar i meni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Mislim da ga Jipi jos ima, pa pitaj i nju za utiske :)

      Delete
    2. Jipi kaže da je fenomenalan. Divna krema, a boja "prašnjava", taupe-y, dark old rose. :) <3

      Delete
    3. Imam ga ja i jedan je od najboljih Essie u mojoj kolekciji.

      Delete
    4. Hvala vam drage moje. Meni se u pocetku nije svidela boja, ali sada mi je neprevazidjen.
      Hvala Jipi na dodatku opisa boje, to je ono sto mi je falilo i nisam mogla da nadjem medju recima :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe