Collistar - Khaki

21.11.12



Collistar lakove nikad nisam uzimala za ozbiljno. Ima jako lepih nijansi, ali meni lično ni jedna nije bila toliko  posebna da bih kupila neki. Znam da se ovi lakovi mogu naći u Jasmin paremerijama po ceni od 1700 i nešto dinara (bar je to bila cena pre uvođenja novog PDV-a). Na sniženju cena od 1200 i nešto din je bila dosta pristupačna.

Imam dva Collistar laka. Jedan iz poslednje kolekcije, a jedan iz starije kolekcije. U ovom postu vam predstavljam doživljaj mog prvog Collistar laka. U pitanju je Khaki (87). Lak je iz najnovije Collistar kolekcije za jesen/zimu 2012/2013 godine. Pored ove nijanse u kolekciji su još dva laka:


Ma koliko smešno zvučalo, ali ovu nijansu stvarno nisam imala u kolekciji. Uglavnom maslinasto zeleni lakovi koje sam viđala su bili čisto krem. Ovaj me je privukao baš zato što, iako je krem, ipak ima taj lep, nenapadan i prefinjen shimmer.

Lak se jako lepo maže. Dovoljan je jedan deblji sloj. Ja na slikama imam dva, tanja sloja i time sam dobila punu boju. Nije pregust, taman je takav da četkica lagano klizi preko notka. Boja je prava maslinasto zelena, sa primesom tamnije asflat sive. Hladnijeg je tona. Mada se ponekad, u zavisnosti od svetla, može činiti da je toplog. 





Shimmer je divan, predivan. Baš onakav kakav volim da bude u lakovima. Nije previše upadljiv, ali je sasvim dovoljno vidljiv prilikom svakog jačeg osvetljenja. Ne vidi se u senci, i u tom lučaju lak je prava krema. Boje u kojima se shimmer preliva su bela, zelena, plava i svetlo ljubičasta. Sve boje zajedno čine divan satenski efekat shimmera.




Ipak, ono što me nije zadovoljilo je trajnost. Očekivala sam da malo duže traje, ali već drugog dana mi se pojavila bela crta. Možda je to zbog toga što ovog puta nisam koristila top coat. Ipak, to sam mu oprostila jer je nijansa stvarno posebna i vredi je imati. Takođe za Collistar lakove postoje i testeri, pa je svaka preporuka da probate pre kupovine.

Kako vam se čini? 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

10 comments

  1. Baš je lep i to posebno zbog šimera.

    ReplyDelete
  2. Divan je lak i super slike :) mislim da mu je jako slican Essie Sew Psyched.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Sto se tice slika, odlucila sam da probam malo drugacije da slikam, pa cu videti kako ce da ide :)

      Delete
  3. Jako zanimljiva nijansa, sviđa mi se što nije potpuno mat iako u 99% slučajeva samo takve lakove uzimam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj da razbijes naviku sa nekim ovakvim lakom :)

      Delete
  4. Bas mi se dopada. Jako ti lepo stoji..

    ReplyDelete
  5. poslednja fotka je savrsena!
    jos lepse izgleda na noktima nego u bocici :) divno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Na noktima je prelep.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe