Chanel - Graphite

18.11.12



U jesen smo odavno zakoračili, a zima još malo pa će da nam pokuca na vrata. Sunce se sve više krije iza oblaka, ponekad stidljivo promoli glavu, sve ranije nestaje sa horizonta... Za mene to, pored svih lepih osećanja, znači i teži način slikanja lakova i noktiju. Navikla sam da boje predstavljam što vernije mogu, naročito po sunčanom i vedrom danu, jer većina boja se tad prikazuje u svom najboljem svetlu. Ostalo mi je par recenzija koje nisam objavila u prethodnom periodu, sa slikama koje su nastale u toplim danima miholjskog leta. Jedan takav post je upravo i ovaj.

Graphite je deo Chanel jesenje LE kolekcije za 2011 godinu, zajedno uz Peridot i Quartz.

Kako je lak LE, danas ga je već teško pronaći u našim parfemerijama. Možda postoji negde neki zatureni komad, nikad se ne zna. Ja sam ga kupila prvog iz ove kolekcije. Peridot mi je mnogo ličio na bubu u početku, oko Quartza sam se baš mnogo lomila, ali Graphite sam želela. Učinio mi se interesantan, neobičan u bočici i nisam mogla pogled da odvojim od njega. Mislim da je on među prvim mojim CH lakovima, ali nisam sigurna. 

Lak je jako neobičan i ima veliku moć transformacije. Jedan je od onih koji su divni bez obzira da li napolju veje sneg ili peče letnje podnevno sunce. Divan je i na dnevnom svetlu i na veštačkom. Jednostavno lak za sva vremena i za sve prilike.

Formula je odlična, dva nanosa su sasvim dovoljna za potpuno prekrivanje. Prvi sloj je malo ređi, ume da ostavi ćelava mesta. Ali drugi deblji sloj to sve popravi. Dosta brzo se i suši, tako da već posle 5 min može da se nanese drugi potez. Dok se posmatra u bočici, dolazi se do zaključka da će tekstura biti gušća, tj. da će posle sušenja ostati malo "grbav" po prstima. Međutim, uopšte nije tako, naprotiv. Lak je toliko gladak na noktima, da čak ni top coat nije potreban. Četkica naprosto klizi preko nokta. Sa slika se vidi da ima folija efekat završnicu.

Osnovna boja koja se vidi u bočici je metalik sivo-srebrna. Ali, na noktima ide od sive, preko srebrne, pa do maslinasto zelene. Sve zavisi od doba dana, svetla isl. Čak zavisi i od toga kakav vam je podton kože. Kada se osuši jasno se vide šljokice koje nisu stine. One se prelivaju od zlatnih, srebrnih i maslinasto zelenih, i kao takve daju boju samom laku. Najizraženije su na veštačkom svetlu i jakom suncu, kada lak postaje svetlucav, iskričav, veseo, "sparkly like diamond". Ne može da se ne primeti. 








Preporučujem da se ispod ovog laka obavezno koristi baza, i da prilikom skidanja natopljeni tuferčić prislonite na nokat i tako držite jedno 20ak sekundi, i onda blago povučete i skinete lak. Nikako nemojte istim tuferom ponovo preći preko istog nokta, jer će se sve šljokice sa tufera rasuti po prstu i noktu. 

Kažu da ovaj lak ima dupe OPI Number One Nemesis, ali ja ovaj lak nemam, pa komparaciju nažalost ne mogu napraviti. Ako se nekom svidi Graphite, a zakasnio je sa kupovinom, da zna da ima sličnu opciju.

Kako vam se sviđa? 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

10 comments

  1. a eto, meni je peridot bio prvi izbor. i ja imam muke sa slikanjem, pogotovo što nikad nisam kući dok ima svetla, pa nosim aparat na posao i hvatam sunce na balkonu kad kolege ne gledaju :D divno si ga uslikala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam shvatila da cu sunce sad imati uglavnom u parkicu preko puta, ili u dvoristu zgrade posle podne. E to ce biti veselo :) Hvala :)

      Delete
  2. Meni ovakve boje nikako ne stoje ali je zanimljiv, sviđa mi se prilično na veštačkom svetlu :)

    ReplyDelete
  3. Ne mogu da smislim ime Chanel i ne bih im dala ni paru, ali ako bih morala da uzmem neki njihov proizvod, to bi bio Graphite.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumem te, ali ono cime su mene kupili su posebne nijanse kojih jednostavno nema kod drugih brendova.

      Delete
  4. Moj omiljeni, predivan je!

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe