Noviteti - septembar ´12.

1.10.12



Moram priznati da je septembar bio mnogo umereniji što se tiče kupovine kozmetike i lakova, bar kod mene. Više sam se orijentisala na kupovinu odeće (shvatila sam da nemam šta da obučem, ali stvarno) i potrage za kolima (konačno smo odlučili da kupimo kola), tako da nije bilo baš mnogo mesta za razmišljanje o lakovima.

A i da se ne lažemo, u gomili popusta koji su bili u protekle dve nedelje, ipak je nešto moralo da se uzme. Shvatila sam da neke stvarčice već duže vremena posmatram i želim, pa sam sad iskoristila priliku da ih udomim. 

Što se tiče lakova, neki su kupljeni kod nas, neke sam željno išekivala da stignu. Mada, ni jedan iz ove skupine još uvek nisam probala.

I moji novi ljubimci svi na gomili.


Ovih dana vreme je jako čudno, nit´ oblačno nit´ sunčano, što nije najbolja opcija za slikanje lakova. Trudila sam se da ih slikam u sunčanim momentima. 

Pa da krenemo.

OPI lakići koji su konačno moji su sledeći (s´ leva na desno na slici):
German-icure by OPI, Every month is Oktobarfest, Ski Teal We Drop i Have You Seen My Limo?. Za prva dva želim da zahvalim R. sa foruma, a za druga dva M. takođe sa foruma. Hvala vam puno devojke na pomoći.


Zoya lak i Butter London lakove mi je donela divna B. Hvala ti do neba što si mi omogućila da dođem do meni inače nedostupnih lakova, i što te nije mrzelo da stoje kod tebe dva meseca, dok konačno nismo uspele da se uklopimo i izvršimo razmenu. Zoya lak je nijansa Lotus, dok BL su Disco Biscuit i All Hail The Queen.



I na kraju Chanel lakovi, nijanse koje već dugo gledam. Uvek sam ih nekako zaobilazila jer sam se vodila čuvenom rečenicom: "Nisu LE i biće ih u prodaji uvek". Ali kako nikad tako nisu stizali na red, a trenutno nema LE boja koje su mi interesantne, odlučila sam da ih konačno udomim. Ova dva laka su dva skoro najprodavanija Chanel laka. 


Toliko o novitetima za sada. Koji bi ste voleli prvi da testiram? 
Jeste li vi nešto novo kupili u proteklom mesecu?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

6 comments

  1. Lepo si se ponovila. Očekujem swatcheve uskoro.

    ReplyDelete
  2. Uf, svi ovi tamniji su mi odlični, pravi jesenji <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala, stigli i oni na red da se kupe konacno.

      Delete
  3. Divni, svi odreda! Cestitke na HYSML, to mi je jedan od nainteresantijih lakova uopste, i dan danas me odusevljava.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam se bas lomila oko njega tri meseca. I onda kad se ukazala prilika, sam ga uzela. Kad sam ga videla na brzinu, nesto i nisam bila odusevljena na prvu loptu, ali kad sam ga lepo probala bila sam bas iznenadjena. Jako lep lak.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe