Nail Art - Galaxy nails

6.10.12



Juče je kao zadatak za tematski petak bila tema Galaxy nails, ili Kosmički nokti. Narednih nedeljeu dana je aktuelan ovaj zadatk, sve do petka 12.10. kada kreće nešto drugo.

Ovo je prvi put da sam probala neki nail art, ne računajući ranije lepljenje nalepnica i sličica na nokte. Moram priznati da sam se lepo zabavila. Iako baš nije ispalo onako kako sam zamislila, nije ispalo ni loše i zadovoljna sam. 

Mislila sam da će biti mnogo teže, nego što stvarno jeste. Nisam se držala ni jednog tutorijala posebno. Pregledala sam nekoliko njih, shvatila kako se radi i odlučila da probam sama. Glavno sredstvo koje vam je ovde potrebno je mašta, sunđer (ili sunđerasti aplikator za senke), eventualno pinceta i to je to. Izbor lakova i boja je na vama, jedino što je nekako obavezno je tamna podloga laka: crna, teget, tamno ljubičasta.

Ja sam koristila sledeće lakove i pribor:

Što se tiče lakova upotrebeljni su sledeći lakovi (s´leva na desno na slici): Chanel Blue Satin, OPI Russain Navy, OPI Play The Peonies, Chanel Delight i China Glaze Fairy Dust.

Sunđer sam iskidala na par malenih parčića i poslužila sam se pincetom, jer nisam mogla prstima da ih onako malene držim kako treba. Svaki parčić sam utapkala u boju koja mi je trebala i blago tapkala po noktu i baznoj boji, dok se nije sve lepo ujednačilo.

Za bazu sam koristila Chanel Blue Satin, jer lak nije u potpunosti krem, nego ima blagi skriveni shimmer. Preko sam na svaki nokat utapkala tanak sloj OPI Russian Navy, da bih ovoj teget boji dala malo ljubičasto-plave dubine. Nakon toga sam lagano utapkala belo-ružičasti OPI Play The Peonies, a preko njega tanak sloj Chanel Delight. Na kraju sam nanela sloj CG Fairy Dust, da bih dobila efekat presijavanja zvezda.

I evo na kraju kako je to ispalo kod mene.










I onako kako je to volim...



Prošla tematska nedelja je bila duohrom nedelja, pa evo i konačnog kolaža.

28.09. - duohrom nedelja


Da li ste vi probali neki nail art? Kako vam se sviđa ovaj moj prvi galaxy nail art? 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

5 comments

  1. Baš je lepo ispao. Sviđa mi se što se ovom prilikom mnogo članica oprobalo u šaranju po noktima i videlo da to nije ništa teško.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Eto, i ja sam jedna od njih :) I stvarno nije nista strasno.

      Delete
  2. Divan galaxy, mnogo mi se svidja

    ReplyDelete
  3. WOW, svaka cast na preciznosti! fantasticno izgleda :)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe