Guest Post: OPI - Lincoln Park After Dark Suede

3.10.12



Drage moje evo stigla je još jedna sreda, a sa njom i novi gost na blogu. Ove nedelje to je ...

Ćao Drugari!
OINK if you love OPI!

Ova parola će Vas nadam se odmah asocirati da sam današnji gost ja, Malo Prase sa foruma Ana!

Ove srede, Jelena mi je pričinila zadovoljstvo pozivom za gostovanje na blogu, te se nadam da će Vam i moj prikaz biti zanimljiv kao što su vam bili prikazi mojih dragih drugarica Jipi i Frenzike.

Pa da počnemo...


Gostujući lakić je pravi raritet kako na našem tržištu, tako i na globalnom. Taa-daaaaaa: u pitanju je OPI Lincoln Park After Dark Suede (dalje ću koristiti skraćenicu LPAD).

Originalna varijanta LPAD pitiče iz Chicago kolekcije za jesen/zimu 2005 godine, dok je Suede kolekcija izbačena u jesen 2009 godine i okupila je šest OPI klasika.


Inače ni jedan od ovih šest varijanti nema baš puno veze sa originalima, početna boja je tu, ali ovo su sasvim drugačiji lakovi, tj. drugačije nijanse.

Kolekcija na žalost nije toliko zaživela kod nas, pa zbog slabe prodaje i sam uvoznik je bio vrlo škrt sa primercima po apotekama. Naravno, ono što postane predmet interesovanja na ružičastim stranicama omiljenog foruma, očas posla se pretvara u stvarnost te je tako uz dojave, prijave i raznorazna dovijanja, deo ove predivne kolekcije udomljen kod mene. (Ovom prilikom veliki pozdrav za drugaricu Poppy, cmok!)

Moram da napomenem da je apsolutni hit kolekcije neodoljivi francuski ljubavnik Jacques, i njemu je retko koja odolela.

Suede je finiš koji se mat suši i u tom trenutku se dobija mali luksuz na noktima... Najfinija, najmekša čarolija...Uh! Suede na engleskom znači antilop, mada verujem da je većina vas to znala, ali prosto nije na odmet ponoviti. Inače potiče od francuske reči "Gants de Suede", što bi u slobodnom prevodu značilo "Rukavice iz Švedske". Dakle, kao i samo značenje i ovde je maestralna Suzi savršeno dočarala taj najmekši sloj kože i dala novo značenje jednom laku.



LPAD je jedna predivna, zimska, klasična ljubičasta nijansa, koja nije ni presvetla ni pretamna, u kojoj je protkan srebrni shimmer. Formula je pomalo pipava, te se mora brzo delati jer se suši u deliću sekunde. Neophodna su dva sloja za potpunu pokrivenost, glatku i bez ikakvih linijica.


OPI i Suzi su na čepu stavili i malo upozorenje - nikako ne koristiti kreme za ruke, razne top coat-ove i slične stvari, jer u potpunosti menjaju lak. Naravno, oni to moraju da stave da bi se ogradili jer blesavi Ameri mogu fino da prosperiraju na ovakvim tužbama ali pošto im mi ne možemo ništa, ja sam naravno podstaknuta idejama sa neta, stavila ljubljeni Seche Vite tc i dobila novi lak. Mnogo dobro izgledaju i u ovoj varijanti:



Ja im svakako ništa ne zameram, jer imam dva laka u jednoj bočici. Mogu samo da konstatujem da je lakše za svakodnevnicu, a i za dugotrajnost, varijanta sa SV tc-om.


Toliko od mene za ovaj put, zaista mi je bilo veliko zadovoljstvo što smo se družili ove srede kod Jelene, a nadam se da ste i vi uživali.

P.S. Groknite ako volite OPI i ako vam se dopalo!

Ljubi vas Prase!
Oink, oink, oink!

You Might Also Like

18 comments

  1. prase, u svom stilu! sviđa mi se da si odabrala raritet. a tebi, jelena, svaka čast za ideju!

    ReplyDelete
  2. Prase je koncizno kao i uvek. Lep članak, divne slike.

    ReplyDelete
  3. Divan lak, zabavan tekst, super je ovo sa gostovanjima!

    ReplyDelete
  4. Hvala vam, divne ste devojke!

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Grok! Ovo me RADUJE! Hvala Andjo!

      Delete
  6. Jao, malo prase :D
    Odličan je lak, sviđa mi se u obe varijante ali mooožda za nijansu više u prvoj jer je tako neobičan :)

    ReplyDelete
  7. Predivan lak i odlicni swatch-evi! :)

    ReplyDelete
  8. Ura za Praščića! :)))

    ReplyDelete
  9. Mnogo lep i zanimljiv lak, odlican post!

    ReplyDelete
  10. Hvala vam devojke, stvarno znace vase pohvale!

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe