Guest Post: China Glaze - City Siren

17.10.12



Još jedna sreda je stigla i sa njom novi gost. Ove nedelje to je Smoopsy, i dalje njoj dajem reč...

Drage dame, ja sam Shmoopsy.

Veoma sam srećna što mi se pružila prilika da pišem na ovom divnom blogu, mada moram priznati da nije baš jednostavno, jer su devojke pre mene postavile velike standarda.

Lak kojim ću vam se predstaviti je China Glaze - City Siren.

Ovaj lak je deo Metro kolekcije, koja je izašla prošle jeseni. Od svih China Glaze kolekcija, ova je imala najviše lakova po mom ukusu.


Metro kolekcija je podeljena na dve mini kolekcije: Uptown i Downtown. U Uptown spadaju CG: In the City, Urban-Night, Traffic Jam, City Siren, Street Chic i Browstone. U Downtown spadaju Skyscraper, Concrete Catwalk, Westside Warrior, Trendsetter, Loft-y Ambitions i Midtown Magic.


Da li vam se nekada desilo da skinete lak posle pet dana i opet namažete isti... ? Meni se to desilo samo sa ovim lakom i to je bio dovoljan razlog da pišem baš o njemu.

Moram priznati da to  nije bila ljubav na prvi pogled. Trebalo mu je dobrih godinu dana da ga uopšte ne primetim, ali je definitvno bila ljubav na prvo mazanje.



Boja je bogata, topla crvena, koja na slabijem svetlu prelazi u bordo. Blagi smeđi podton je smiruje i čini veoma otmenom. Finiš je krem i ima izuzetno visok sjaj, čak i bez top coat-a. Ja, zbog brzog sušenja i dugotrajnosti, svakako mažem Seche Vite top coat preko svakog laka.



China Glaze lakovim imaju jako usku četkicu i mnogi ih zbog toga izbegavaju. Ja ih već dugo koristim i navikla sam se, ali mi se i sada desi da se sa nekim lakom baš namučim. Međutim, sa ovim lakom je pravo uživanje raditi. Neverovatno lako se nanosi, ne ostavlja štrafte i četkica je odlična. Lak je dovoljno gust i u dva sloja perfektno pokriva.




Ova boja je savršena za svaku priliku i nosiva je tokom cele godine, ipak mislim da će naročito prijati u jesenjim i zimskim danima koji slede.

Devojke koje ga imaju će verovatno razumeti moje oduševljenje, a one koje ga nemaju... pa, moraće da ga nabave. Ovakva crvena boja se mora naći u kolekciji svake ozbiljne lakoholičarke, čak i onih koje, kao ja, nisu veliki ljubitelj crvenih lakova.

Jako sam se trudila da na fotografijama uhvatim ovu prelepu boju, ali vreme nikako nije bilo na mojoj strani.

Šaljem vam puno pozdrava iz oblačnog Novog Sada, do nekog sledećeg druženja!


Shmoopsy

You Might Also Like

15 comments

  1. jao, ova šmupsi i njeni savršeni nokti! praznik za oči!

    ReplyDelete
  2. Prekrasan izbor. Posebno pošto mi se čini da Šmu na forumu ne daje ovako iscrpne opise.

    Jelena, kada ćeš ti da nam napišeš nešto novo?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala u ime obe.

      Cajo, cim dodjem sebi. Trenutno sam bezvoljna i samo spavam. Imam dosta planova, sve je na papirima, ali ne vredi. A ne volim da radim nesto nepotpuno. Nadam se da ce ova faza uskoro proci.

      Delete
    2. I ja se nadam da će uskoro proći. Čuvaj se.

      Delete
  3. Jao Smupsika zaista ima prelepe nokte, uzivanje je bilo gledati ove slike!
    Mnogo lep post!

    ReplyDelete
  4. Šmu, fenomenalno! I slike, i tekst! :sad mi fali onaj smajli koji izjavljuje ljubav: :i onaj što aplaudira: ! Ponavljam i ja "umoljavanje" za otvaranje bloga! :)))

    ReplyDelete
  5. Prelepo! Smupsi,otvori blooog! :)
    ivanica90

    ReplyDelete
  6. Hvala puno, devojke! :) Bas mi je drago sto vam se svidja!
    Ko zna, mozda se jednom i osmelim da otvorim blog. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tebi na gostovanju :) I zelim ti da se upustis u blogerske vode sto pre :)

      Delete
  7. Jao slike su divne, posebno poslednja :)

    ReplyDelete
  8. savrseni nokti i prelepa boja :)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe