China Glaze - Deviantly Daring

9.10.12



Konačno da namažem lak, i to drugi China Glaze duohrom lak iz Bohemian kolekcije. U pitanju je Deviantly Daring (DD u daljem tekstu).

DD je prelep lak. Sama boja je prelepa. Intezivna tirkiz-petrolej-metalik plava boja sa jakim sjajem. Shimmer kao završnica je zlatasto-zeleni, i to se primećuje tokom prelamanja. Inače boja je mnogo izraženija u bočici, ali meni je podjednako lepa i na noktima. Iskreno, oduševila sam se kad sam ga videla na noktima.

na suncu
zatvoren prostor
senka
Lak se jako lepo maže, ali kao i kod Unpredictable jedan sloj nije dovoljan. Drugi puniji sloj rešava problem. Ovo je najjarkija i najbogatija boja u celoj kolekciji. Na žalost, duohrom efekat nije tako izražen i više se vidi u bočici nego na noktima (u gornjoj slici koja je napravljena u senci, slabo se vidi duohrom, ali se vidi). Boje koje se prelivaju u duohromu su tirkiz-zeleno-plave nijanse.

Moram da napomenem da je završnica izuzetno sjajna, i da preko njega nemam namazan tc.





Kako vam se sviđa lak? 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

6 comments

  1. Veoma smela boja. Dopada mi se, iako ne volim hrom finiš.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako je lep lak, trebalo bi da ga probas.

      Delete
  2. jao, predivan je. moraću i njega da uzmem!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno. Meni je mnogo lepsi od Unpredictable-a.

      Delete
  3. Sviđa mi se baš, iznenadila sam samu sebe time što mi se dopada ova boja, moram priznati :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boja je fenomenalna, makar ga probaj ili bar prisloni uz koz ui ruke :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe