Tematski petak - lakovi za nokte na forumu Ana.rs

20.9.12

Ni sama ne znam zašto sam do sad preskakala ovu akciju koja se odigrava svakog petka na omiljenom roza forumu. Zadatak je da sve devojke, koje žele da učestvuju, taj dan nokte nalakiraju u istu zadanu boju. Takođe važe sve slikice koje cu okačene između dva petka, odnosno tokom sedam dana. Dozvoljene su varijacije i različiti tonovi iste boje, dok brend nije bitan. Morate priznati da je to odlična zabava.

Kada sam napisala da se sutra priključujem temi i akcijanju, draga osoba mi je na to samo rekla: "Ajde, ajde samo si 17 nedelja preskočila". Moj odgovor je bio:

"Za prvih 7 nisam imala pojma da je posebno izdvojena tema. Onda goth i marble teme nisu moje polje. Za neon i plavi dan nemam opravdanja. Sve dok nisu prošle tufnice nisam bila kod kuće. Zeleni lak sam tek danas dobila, a nude i dalje nemam nijedan. Fuksija dan je imala jako stroge kriterijume, pa nisam smela da učestvujem. Sa zlatnom nijansom ne mož´da omašiš ."
Sada vam predstavljam slike svih prethodnih zadataka koji su bili obavljeni, a kojima se nisam pridružila. Kolaže slika nisam ja pravila, nego su preuzeti sa teme.

18.05. - mint nedelja


25.05. - narandzasta nedelja


01.06. - ljubičasta nedelja


08.06. - nedelja šljokica



15.06. - pink nedelja


22.06. - crackle nedelja


29.06. - žuta nedelja



06.07. - watermarble nedelja


13.07. - goth nedelja


20.07. - neon nedelja


27.07. - plava nedelja


03.08. - koralna nedelja


10.08. - holo nedelja


17.08. - crvena nedelja


24.08. - nedelja tufnica i tačkica


31.08. - zelena nedelja


07.09. - nude nedelja


Poslednjeg petka zadatak je bio fuksija, ali će kolaž biti tek urađen, pa ću ga ubaciti. 

Kako se vama sviđa ideja i da li učestvujete u ovim akcijama?

You Might Also Like

8 comments

  1. Odlični kolaži, ja sam u pink petku (drugi red, prva slika) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne pravim ih ja, samo preuzmem sliku sa foruma. Hvala devojci koja ih redovno napravi i podeli slike sa nama :)

      Delete
  2. Ucestvujem, ucestvujem.. :D Kad mi tema odgovara, naravno.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam bas lepo objasnila zasto do sad nisam ucestvovala, i taman sad polako po nekim datumima koji mi odgovaraju :)

      Delete
  3. Super su kolaži, svratim ponekad na temu, ali nokti su mi suviše jadni da bih učestvovala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sve moze da se sredi za relativno kratko vreme. Kupi samo neku OPI bazu za oporavak noktiju i mazi to po uputstvu mesec dana, i da vidis kako ce se nokatna ploca preporoditi :) Nadam se da te uskoro vidimo i na ovoj temi :)

      Delete
  4. nisam znala za akciju, moracu i ja da je propratim :)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe