OPI - Dutch´ya Just Love OPI?

13.9.12



Dutch´ya Just Love OPI? je jedan od najlepših ljubičastih lakova koje je OPI kompanija izbacila do sada. Ova nijansa je lansirana ove godine, pa nam tek predstoji da je zavolimo i upoznamo se sa njom. Dutch´ya Just Love OPI? (NL H55) (Dutch u daljem tekstu) je deo OPIjeve kolekcije za proleće 2012 godine, pod nazivom Holland Collection. Pored ovog laka obratite pažnju i na Wooden Shoe Like To Know? ; Red Lights Ahead... Where? i Vampsterdam. Odlične nijanse i odlični lakovi.

           

Dutch je jako lep lak. Zagasito toplo ljubičast, iako predstavljen u prolećnoj kolekciji, meni lično pristaje uz neke jesenje ili zimske dane, i topliju odeću. Divno se maže, može da prođe sa jednim punijim slojem ili dva tanja. Ja na svim slikama imam dva tanja. 

Lak ima jasno izražen shimmer, kako u bočici tako i na noktima. Presijava se u zlantim, bakarnim i crvenim nijansama. Slika koju postavljam je malo mutnija, da bi se videle nijanse u shimmeru.


Ova kombinacija boja, ljubičaste osnove i crvenkastog shimmera nije uobičajena, jer je teško pogoditi nijanse koje neće odudarati jedna od drugih, nego se savršeno stapati. Lepotu laka je teško rečima prikazati, pa zato ostavljam dosta slika da se sami uverite koliko je ovaj lak lep.







Kako se vama sviđa? Jel imate neki lak iz ove kolekcije?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

14 comments

  1. Stvarno je divna boja, baš od onih koje me redovno privuku! A ja svaki dan pogledam bar neki post o lakovima na blogovima koje pratim i lagano hvatam sebe kako lakove gledam drugim očima... :D Teško meni ako se i na to navučem!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja manija za lakovima je pocela pre godinu dana. I danas se ni malo ne kajem zbog toga, jer mi je to jos najjeftiniji hobi koji sam ikad imala :D

      Delete
  2. Ne, ne, nije lep...prelep je!

    ReplyDelete
  3. Divan je, imam slican iz deborah mini serije :)

    ReplyDelete
  4. preprepreeedivan :) to je onaj sa sajma ako se dobro secam? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Sa proslogodisnjeg sajma :)

      Delete
  5. prelep ♥ ja volim ljubičaste...
    pošto mislim da ću u skorije vreme
    preći postepeno na OPI, drago mi je
    pa imam nekoliko devojaka koje su mi
    baš pouzdane kad se radi o svočevima
    i koje mogu da mi preporuče ono što bi
    se meni svidelo :) među njima si i ti :)
    mnogo mi znači tvoj blog!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na lepim recima. Drago mi je sto ti moj blog moze pomoci. Na kraju kad se sve sabere, isplativo je imati par dobrih i izabranih nijansi odlicnog proizvodjaca, koje ce te uvek izvuci u odredjenim situacijama, sem ako nisi lakoholicar u srcu pa pozelis da imas skoro svaki :)

      Delete
  6. Lepa ljubicanstvena :) I meni deluje da je pola ove kolekcije vise za jesenje nego za prolecne dane ;)
    Imam Windmillion a planiram jos Red Lights i Wooden Shoes iz ove kolekcije, ostale boje nisu sasvim po mom ukusu, iako su kao celina bas upecatljive

    ReplyDelete
    Replies
    1. Red Lights i Wooden Shoe su divni lakovi, i oni koji su prozvani "must have" :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe