Noviteti - avgust ´12.

4.9.12



Iako sam rekla da neću preterati u kupovini, mislim da nisam uspela da budem dosledna sebi. Bar ne u potpunosti. Od prethodnih noviteta prošlo je skoro dva meseca, a njih ste videli u ovom tekstu. Za neke sam uradila recenziju, neki još čekaju da ovi dugi letnji dani prođu.

Mislim da ću od sada na početku meseca, da pokažem novitete koje sam kupila tokom prošlog meseca i da će to biti jedna od mojih rubrika. Mada, moram vam reći da imam idejice za neke nove rubrike, samo da smislim kako ću da ih realizujem. Elem...

Evo šta sam sve uzela od sredina jula do početka septembra.


Osvežila sam svoju skupinu China Glaze lakova nekim komadima iz novih kolekcija, neonsku kolekciju Summer neons sam takođe dopunila. OPI lakove sam kupila po "raritetnosti", a to već nisam smela da propustim kad sam na njih bukvalno naletela. Chanel lakiće nisam očekivala i bili su prava kupovina u pravi momenat. Ovoj turi su se pridružila i dva Essie laka koje sam u prošloj turi zaboravila da predstavim.

China Glaze lakove, kao što sam već napisala uzimam narudzbinom u Aleksandru i veliko im hvala na ogromnom strpljenju. Uvek su mi izašli u suret i uvek je bilo onako kao što smo se dogovorili. U Aleksandar su konačno stigle nove kolekcije: Wicked (praznična kolekcija povodom Noći Veštica) , Bohemian (duohrom kolekcija) , BCA United in Purpose (humanitarna kolekcija povodom dana Raka dojke) i nešto ranije pristigla On Safari (jesenja kolekcija za 2012 god.).

Ja sam uzela sledeće lakove (nazivi su napisani s´leva na desno, prateći fotografiju): Immortal, Bizzare Blurple (Wicked kolekcija); Surfin´ for Boys (preostali koji sam želela iz Summer Neons kolekcije); Unpredictable, Deviantly Daring (Bohemian kolekcija).

u senci
na suncu
Već sam napravila swatch Surfin´ for Boys, koji ćete videti u narednom postu.

Što se tiče OPI lakova, svi na slici su rariteti. Skoro ih je nemoguće naći, a i posle euforije na mom omiljenom forumu i tamo gde ih je bilo više ih sigurno nema. Ja sam tri našla u usputnoj apoteci pored koje prolazim svaki dan kad idem sa posla. Nikad nemaju više od desetak bočica, ali eto, nikad se ne zna. Imala sam sreće. 

Nazivi, redom s´leva na desno: DS Fantasy, DS Magic, OPI Ink, Teas-y Does itMeet Me On The Star Ferry , I Juggle Men, Play The Peonies i dva mini Unripened (velikih više nije bilo).

u senci
na suncu
Chanel lakiće sam kupila 1.septembra na dan ponovnog otvaranja (posle renoviranja) Merkatora na Novom Beogradu. Radila sam tu subotu ceo dan, pa sam otišla na zasluženu pauzu da se prošetam. Mislila sam da Beautique ima neki popust povodom otvaranja, pa sam htela da vidim ima li šta interesantno. Oduševila sam se. Prostor ove parfemerije je smanjen, ali je prelepo uređen i sve je pregledno. Štandovi brendova nisu više na sredini prostorije, sem neki, tako da se može lepo kretati. I svi su bili puni novih i nekorišćenih testera! Mom oduševljenju nije bilo kraja, tako da sam brzo zaboravila na to što nema sniženja. Kad sam ugledala jesenju Chanel kolekciju nisam mogla da verujem! Odmah sam se zalepila za štand i nisam mrdala dok nisam sve ispipkala. Imali su testere sva tri laka. Odlučila sam se za Vertigo i Frenzy, jer su boje izuzetne i unikatne. Iako su deo stalne ponude, nisam mogla da čekam i odmah sam ih kupila. Takodje sam se oduševila kad sam videla LE Beige, ali on se potpuno stapa sam mojom kožom pa izgleda kao da nemam nokte. Njega sam teška srca preskočila. Htela sam da slikam štandove, ali mi nisu dozvolili. Obavezno prošetajte i vidite šta ima novo. U ovoj parfemeriji takođe imaju Dior jesenja kolekcija za 2012, kao i kolekcija Nude lakova.

Gondolu sam kupila u Jasminu na Banovom Brdu, zahvaljujući dojavi T. sa meni dragog foruma. Hvala T. od srca, jer sam sad ponosna vlasnica ovog predivnog laka.

u senci
na suncu
I na kraju, ali ne manje važni, Essie lakići: levo - Smokin´ hot i desno - Peach Daiquiri (poklon od moje drage T.):
u senci
Dosta lakova je stiglo kod mene u ovom periodu, baš dosta. Ali sam srećna jer su neki baš retki, a neki baš očekivani. I još ih očekujem u ovom mesecu. A onda ide i Sajam Kozmetike, i tu ću izgubiti razum. I neće mi biti prvi put. Tu sam kao dete u prodavnici igračaka.

Koliko lakića ili nečeg drugog, što je vaša opsesija, ste vi pokupovali u poslednje vreme? Jel umete da se kontrolišete ili ste i vi delimično rob impulsivne kupovine?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

10 comments

  1. Auf bas si se ponovila :D ja imam pik na Bizzare Blurple deluje mi bas kao moja boja :D

    ReplyDelete
  2. Super kupovina!!! Peach Daiquiri je divan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Essie jos nisam mazala. Moracu uskoro.

      Delete
  3. ajooooj, ja stvarno ne znam šta mi je lepše ovde! svi su divni!

    ReplyDelete
  4. Stvarno si se lepo ponovila! :) Ink i Vertigo su mi najlepsi! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Vertigo je prelep.

      Delete
  5. Ah, kakve savrsene kupovine, jedva cekam slicice Vertiga i Frenzy, mislim da cu i ja morati da ih nabavim za jesen. Hvala za info za China Glaze Wicked kolekciju, odlicna je. Mene od impulsivnosti pri kupovini stiti jedino prazan novcanik, inace sam impulsivac totalni ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frenzy je izuzetan lak. Jedinstven i mislim da njega stvarno treba imati. Takav sucmurast lak nisam vidjala do sad. Mene ni prazan novcanik ne psrecava, jer onda mlatim karticu :(

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe