Guest Post: OPI - Midnight in Moscow

26.9.12




Kao što se sećate, prošle srede je krenula nova rubrika "Guest Post" kod mene na blogu. Kako je danas nova sreda, imam i novog gosta. Belu podlogu dalje prepuštam dragoj Frenzy...

Drage moje, priznajem, teško mi pada da pišem gostujući post nakon svoje prethodnice, koja je zaista uspešno probila led i postavila crtu vrlo visoko svojim sledbenicima. Kao lakoholičarka u povoju, guglajući lakove i njihove recenzije, upala sam na forum Ana.rs. Najpre kao špijun iz prikrajka, pažljivo sam čitala postove po stažu starijih i iskusnijih ljubitelja lakova, a zatim se sramežljivo odvažila da se pridružim devojkama na temama - da ćaskam o svojoj kolekciji i wish list-ama. Kasnije je usledio čuveni prvi OPI skup, na kojem sam upoznala nove drage drugarice (među njima i Jelenu), i gle čuda, evo me sada, pišem svoj prvi post, kao velika Frenzy. Pseudonim pod kojim ovde pišem, ujedno je i moj nickname na forumu. Zadovoljstvo mi je da vam, na Jelenin poziv, predstavim jedan OPI lak.

Onima koje su imale priliku da me sretnu na roze stranama, ne treba posebno da ističem svoju omiljenu nijansu lakova. Međutim, pošto ovde sigurno ima i onih koji me ne poznaju u "nokat", u obavezi sam da naglasim da preferiram tamne šimeraste nijanse. Ta moja sklonost da ne kažem ljubav, postala je svima upečatljiva, te nisu retki komentari kako je nešto frenzy-boja. U skladu sa tim, da ne odstupimo previše od onoga što se od mene očekuje, boja koju sam za danas izabrala je prava frenzy-style, premijerno namazana za Jelenin blog, Midnight in Moscow!

Kao što već sve OPIholičarke znaju, a samo ime laka nagoveštava, ova boja pripada kolekciji Rusija, osmišljenoj za jesen davne 2007 godine. Ističem davne, jer je 5 godina u industriji lakova prilično dug period, tako da, ako je neka boja toliko dugo opstala na policama, znači da pretenduje da postane pravi klasik. Istina je, iz cele kolekcije aktivno se proizvode još svega 4 nijanse od prvobitnih 12, što znači da je lak apsolutni must have. Generalno, pošto sam ljubitelj tamnijih lakova, mom oku, a bogme i noktu, najviše prijaju jesenje kolekcije, u okviru kojih se obavezno nađe po koji tamni šimer. U tom smislu, Rusija nije odstupila od pravila.



Dakle, drugarice i drugovi, ponoć u Moskvi! Ponoć (midnight), koja se u nazivima nijansi često pominje, uglavnom nas asocira na neku duboku mračnu nijansu. Tu su: Essie Midnight Cami, Avon Midnight Plum, China Glaze Minight Ride, a i sam OPI je proizveo nekoliko boja koje u svom imenu sadrže ovu reč. Moja prva pomisao, kada je ovaj lak u pitanju, bila je neka tamno-teget-skoro-crna-nijansa. Međutim, noć u Moskvi crvene je boje. Zaista ne znam šta je kao asocijaciju imala draga nam Suzi i njen kreativni OPI tim, možda dugogodišnji politički sistem ili pak odsjaj koji noću gradu daju osvetljeni tamno crveni zidovi Kremlja. U svakom slučaju, kreirali su jednu divnu nijansu, baš po mojoj meri.

Moskva - Kremlj
Bazna boja laka je dim-siva, šimer je tamno-crveno-bakarni, finiš je visoki sjaj. U jednom sloju ovaj lak izgleda dosta neugledno, neujednačeno i razvodnjeno, ni traga divnoj nijansi iz bočice. Drugi sloj već lepo izjednačava nepravilnosti, boja dobija na intezitetu i dubini, što rezultira skoro-crnom osnovom sa crveno-braonkastim odsjajem. Da se ne lažemo, lak u zatvorenom prostoru ima boju crne čokolade sa dodatkom višnje i verovatno se neće mnogo razlikovati od sličnih tamnih tonova. Međutim, na suncu je potpuno druga priča, svetlost se prelama o vrlo fine čestice šimera, nijansa se razigrava i dobija unutrašnji plamteći odsjaj po sredini, dok obod nokta ostaje taman - efekat koji se meni izuzetno dopada.

na suncu
u senci
Iako je Moskva svrstana u jesenju kolekciju i time pretenduje da bude modni detalj uglavnom u hladnim i oblačnim danima, mislim da je ova boja nosiva tokom cele godine. Za one koje uklapaju nijansu laka uz tonove garderobe, a sebe ne mogu svrstati u tu kategoriju, rekla bih da je ovaj lak vrlo zahvalan, neupadljiv je i ne zahteva striktno uklapanje boja. Možda bi se mnogima učinilo da je ovo darkerska nijansa, ali Moskva je vrlo efektan detalj za svedene svečane prilike - na kraće nokte, a odlično ide i uz neobaveznu kombinaciju džinsa i majice.







Ukoliko se ovaj lak ne nalazi u vašoj kolekciji, a nakon ovog posta shvatili ste da vam je neophodan, podsećam vas da nas za par nedelja očekuje sajam kozmetike, na kojem se OPI lakovi mogu kupiti po nešto nižoj ceni nego inače.

Pozdrav svima do sledećeg posta, na ovom ili nekom drugom blogu.

Frenzy

You Might Also Like

18 comments

  1. Absolutely divine)))I should dig this one out and wear it again!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty very much :) If you have it, dont let it stand in the dark. Its beautiful colour.

      Delete
  2. Frenziću, razbila si! Ovaj post ide pod bukmark, bar kod mene! :*

    ReplyDelete
  3. Sjajno. Divan prikaz i odlično odabrana gošća.
    Jelena, želim ti brz oporavak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na lepim zeljama i hvala za post u ime obe :)

      Delete
  4. frenzika, divno! odlično izabrana i boja i pričica i sve!

    ReplyDelete
  5. Jelena ova rubrika je stvarno divna. Frenzy izabrala si prelep lak :)

    ReplyDelete
  6. Hvala, drage devojke! Hvala i Jeleni za ovu priliku. Zaista se radujem vasim pozitivnim komentarima. Poljubac za sve :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na cemu Frenzy. Nadam se ponovnoj saradnji :)

      Delete
  7. divna diiiivna bojica :) i prelepi negovani nokti!

    ReplyDelete
  8. Frenzy, bas lep post. :) Lak je fantastican i stvarno tvoj zastitni znak! :)

    ReplyDelete
  9. Prelep lak, super post i odlicne slike.

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe