Essie - Smokin´Hot

8.9.12



Ovaj lak je iz Essie Winter´s Tale kolekcije, za zimu 2010. Jako je popularan kod nas, pa se dešava da se ne može kupiti neki period, pa se onda pojavi, pa se rasproda i tako u krug. Nemam puno Essie lakova, ni sama ne znam zašto. Moraću tu grešku uskoro da ispravim.



Essie lakove u Srbiji možete naći samo na jednom prodajnom mestu u Nailline-u i nalaze se u Subotici. Možete naručiti telefonom ili mailom, a što se cene tiče mislim da su oko 700 din, ako se dobro sećam. Mada je najbolje da proverite prvo po nazivu ili po šifri laka.

SH je jedna prava jesenje/zimska bojica. U zavisnosti od osvetljenja nekad lak vuče na tamno sivo, a nekad na tamno ljubičasto. Nije je baš lako opisati, ali bih je svrstala između tamno sive i tamno ljubičaste, sa jako malim primesama hladne taupe boje. Završnica laka je predivna krema, i neophodna su dva sloja za puno pokrivanje. Prvi sloj je dosta ređi i providi se nokat, vidi se povlačenje četkice. Drugi sloj to totalno pokriva, pa meni formula odgovara.

Sve slike su slikane po blago oblačnom danu.







Kako vam se svidja? 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

10 comments

  1. I tebi stoji bolje nego meni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, mada bih vise volela da na meni vuce na ljubicasto.

      Delete
  2. Divan je! Bas je tvoja boja! :)

    ReplyDelete
  3. Mislim da nikako nije moja boja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam, ja bih ti rekla da probas, jer kod nekoga vuce na ljubicasto a kod nekoga na sivo, pa da vidis kako ce kod tebe da bude.

      Delete
  4. Baš pravi jesenji, sviđa mi se :)
    P.s. u toku je giveaway na mom blogu, pa se priključi ako želiš :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Prijavila se za igru :D

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe