China Glaze - Unpredictable

30.9.12



Ovih dana osećam se baš u skladu sa vremenom: lenja sam, inertna, mrzovoljna, pospana, bezvoljna. Jedino što mi prija je leškarenje, čitanje knjiga i gledanje omiljene serije "Star Gate". Obožavam SF: knjige, serije, filmove. Sve!

Danima sam već čistih, nenalakiranih noktiju da su već meni bliski ljudi pomislili da mi nije dobro. Ja sam dobro, samo me jednostavno mrzi. Moraću malo da se razmrdam i da promenim ovu trenutnu fazu.

Za tematski petak ove nedelje zadatak je duohrom lak. U skladu sa tim, odabrala sam China Glaze Unpredictable, iz tek pristigle Bohemian kolekcije.

Iz ove kolekcije za sebe sam izabrala dva laka: Unpredictable i Deviantly Daring. Takve boje nisam do sad viđala, niti sam ih imala. Oba laka su prelepa, i jedinstvena. Rare & Radiant je jako lep, ali me dosta podseća na Chanelov Peridot, koji imam, pa sam od njega odustala.

                                      

Unpredictable je prelep lak. Njegova lepota i duohtom efekat dolazi do izražaja u senci, po oblačnom vremenu i tada se prelivi jasno vide. Na suncu on je samo još jedan lak sa jakim "šljaštećim" efektom, nije to ni efekat folije, ni efekat sljokica. Na suncu i pod veštačkom svetlošću lak jednostavno šljašti. Zato sve slike koje sam napravila, slikane su u senci i tokom oblačnog popodneva.

Lak je jako lep. U senci je možda i najlepši. Tu se vide sve njegove boje. Lak je zlatno-zeleni-plavo petrolej nijansi, sa zlatno-zelenim sitnim shimmerom, koji je jedva vidljiv. U zavisnosti od položaja šake, ugla pod kojim zrak svetlosti pada na nokat, jasno se vidi prelivanje od zlatno-zelene ka zeleno-plavo petrolej nijansi. Na sredini je svetlija nijansa, dok gledano ka ugolvima nokta boja ide ka tamnijoj nijansi. 


Što se tiče samog laka, on je nešto ređe strukture. Jedan sloj nije dovoljan, jer se nokat još uvek providi, a tragovi četkice su jasno vidljivi. Drugi deblji sloj je sasvim dovoljan da se dobije potpuna pokrivenost. Tragovi četkice su prisutni i nakon ta dva sloja, ali kod lakova koji imaju ovakav efekat, to je i za očekivati.

Duohrom efekat u ovom laku je jako izražen kako u bočici, tako i na noktima.






Kako se vama sviđa ovaj lak, ili uopšte ovaj efekat? Da li imate neki duohrom lak, i obavezno napišite koji je, jer su kod nas baš retki.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

6 comments

  1. Hrom i duohrom odjednom :D
    Lep je lak i blag mu je prelaz.

    ReplyDelete
  2. Ja obozavam duohrom efekat... Imam iz ove kolekvije Rare&Radiant ali cu da kupim i Swanky silk... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pogledaj i ovaj lak, stvarno je lep.

      Delete
  3. Super, sviđa mi se! Inaće nosim samo neutralne lagane boje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za tebe je taman Swanky Silk onda.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe