China Glaze - Surfin´ for Boys

5.9.12



Poslednji lak koji sam želela iz kolekcije Summer Neons, je konačno moj - Surfin´for Boys (SFB u daljem tekstu). Paketić mi je stigao pre nekoliko dana, sa ovim prelepim lakom u svom sastavu. Iako nisam ljubitelj crvene, sa narandzastim podtonom, ipak sam na kraju odlučila da uzmem ovaj lak. I nisam pogrešila. Lak je odličan, nemam ni jedan drugi slične boje.

SFB je prelep lak. Divna crvena nijansa sa izrazitim narandzastim podtonom, toliko da se na određenoj svetlosti čini da je lak narandzast a ne crven. Boja je skoro na granici između ove dve. Ovaj lak je prvi ove nijanse u mojoj kolekciji. Imam slične, ali ne približno da bi neki mogao da bude "dupe".

Lak se divno maže. Formula je nešto gušća od ostalih lakova iz ove kolekcije, koje imam. Dovoljan je jedan deblji sloj, ili dva tanja. Ja na slikama imam dva. Lak ima beličasto-plavičasti odjsaj, dok na suncu shimmer koji se vidi se prleiva od srebrnih, preko zlatnih do crvenih nijansi i čini da ovaj lak izuzetnim.


Sve slike sam napravila na podnevnom suncu i jasno se vidi shimmer i boja. Ovo je još jedan lak koji vredi imati iz ove kolekcije, i koji me je odševio odmah po prvom nanošenju. Sjajan je na rukama, kao i na nogicama.







Pokazala sam vam sve lakove koje imam iz Summer Neons 2012  kolekcije. Za svaki sam napisala svoje mišljenje i da li ga vredi imati. Ostalo mi je još par neonskih lakova iz stare kolekcije koje imam. Predstavila sam vam ovde FFF , nadam se da ću uskoro i druge.

Kako vam se čini ovaj lak? 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

6 comments

  1. Super je, odlicne fotke. I ja sam ovaj upikirala ali mislim da ce sacekati sledece leto, od mene neonaca za ovu godinu bese dovoljno ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Jako je lep uzivo, lepsi nego na slikama.

      Delete
  2. Anonymous7/9/12 09:15

    Divan je .

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe