China Glaze - Flying Dragon

6.9.12



Obećala sam vam prikaze starijih China Glaze neon lakova, pa ću se potruditi da to završim dok još ima sunca. A onda prelazim polako na zagasitije i jesenje/zimske nijanse. Ne znam kako vi, ali ja boje ipak nekako delim prolećno/letnje i zimsko/jesenje nijanse.

Ovog puta sam se odlučila za Flying Dragon (FD u daljem tekstu).

Ovaj lak je deo stare China Glaze kolekcije, za proleće 2008 godine. U pitanju je Ink kolekcija. Ova kolekcija je za China Glaze bila pun pogodak, jer neki od ovih lakova su postigli neverovatnu popularnost i danas su deo redovne ponude. Pored FD u kolekciji su još i poznati: Pink Voltage, Shocking Pink, Blue Sparow, Celtic Sun, Rose among Thorns...

FD je bio moj drugi CG lak koji sam kupila, posle FFF. Ovaj lak obožavam i trošim već drugu bočicu. Što se tiče formule, nešto je lošija i ređa. Ali dva sloja su sasvim dovoljna za potpunu pokrivenost. Lak je neonac i boja je izraženija na suncu nego u senci. Na suncu je jasno definisana, jarka ljubičasta, dok u senci je tamno ljubičasta sa smirenim tonom. Rado ga nosim ponekad i zimi da mi podigne razpoloženje. 

Završnica laka je potpuno mat i lak nakon sušenja ima neravnu površinu. To je zbog šljokica koje su krupne i koje ovom laku daju posebnu čar.  Tri nijanse šljokica su prisutne: plava, roza i ljubičasta, i jasno su
vidljive.


Inače postoje dve verzije ovog laka, i one se razlikuju po tome što na etiketi jedne piše "neon" , a druga je bez te oznake. Ja kod nas nisam videla drugu verziju u prodaji, samo neon. Na internetu sam našla poređenja i opise, i kažu da je druga verzija tamnija, plavlja, da nisu toliko izražene šljokice. Ja nemam drugu verziju, pa poređenje ne mogu obaviti lično, ali ga možete videti kod Ivane.

Slike nastale podnevnom suncu:







Poželim da napišem: "mora da vam se svidi ovaj lak, jednstavno mora...". Ali znam da je to stvar ukusa i izbora. Mada, morate priznati da je divan lak.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

9 comments

  1. Nikako da se odlucim da li mi se dopada ili ne :)

    ReplyDelete
  2. Isto.. To je najneobicniji lak koji znam :D
    Tebi lepo stoji, pogotovo na vecernjim slikama :)

    ReplyDelete
  3. predivan, iako je neonac! baš ga volim...

    ReplyDelete
  4. Divan je . Ja sam ga trazila kod mene ali ga nije bilo ... Nadam se da cu ga naci , mada je sada vreme za jesenje lakove tako da se tesim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ga obozavam i tokom zime. Odlicno ide uz crne, sive i krem kombinacije :)

      Delete
  5. e ovo su vec moje boje:)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe