Leto na Thassos-u

15.8.12



Dok sedim u prijatnoj sobi u mom voljenom Beogradu, u mislima su mi sve one divne plaže, još uvek čujem zvuke talasa, u nosu mi je miris oštre borovine. Prethodne dve nedelje sam provela na Tasosu, ostrvu maslina, borovih šuma, vina, meda, smokava i sunca. Nazivaju ga još i "šuma koja pluta", i pravi je dragulj severnog Egeja.

Ostrvo je lako za obilazak. Kola ili skuter su sasvim dovoljni za pravo uživanje i upoznavanje. Fantastični putevi i putokazi su od velike pomoći. Magistrala obilazi oko celog ostrva, u krug. Kako ostrvo nije veliko, lako se dolazi do svake plaže.


Položaj plaža i "bitnijih" mesta na ostrvu:


Bogat je divnim, dugim, peščanim plažama, sa suncobranima i ležaljkama. Isto tako na svakom koraku su male, skrivene, prelepe uvalice, koje su odmah tu pored puta, iza skrivenog šipražja ili se do njih morate spustiti strmim kozijim stazama, za koje retko ko zna i gde se niko ne kupa.

Ne želim više da vas gnjavim pričom, jer slike govore više od reči... 

Divna Pachis plaža:



Pusta Artemis plaža:


Divlje plaže i uvale:



Moja voljena Paradise plaža sa prelepim talasima, koji se lome u dugom plićaku i tako dozvoljavaju da ponovo postanete dete i uživate skakajući u njih (i neumorno se smejući dok se oni obrušavaju na vas):



Prelepa i nestvarno tirkizna Mermerna plaža, sa belim mermernim oblucima, koje je voda savršeno oblikovala godinama:




Obavezno posetiti Manastir Sv. Arhangela Mihaila, osetiti spokoj sa prvim koracima kroz kapiju, videti Atos  sa velike terase ili pokušati se spustiti do divne plaže tik ispred manastira:




Otići do sela Panagia, kupiti borov med i maslinovo ulje, slikati se na mostu ljubavi, staviti ruku u srce drveta i piti vodu sa česme:




Ili pak otići u Teologos na jagnjetinu (na prvoj slici vidite moju jaču polovinu kako pruža ruku vlasniku restorana gde smo uživali u jagnjetini sa ražnja):



Na kraju dana kada se već umorni, ali ispunjeni vraćate u hotel/vilu gde boravite, ugledate ovo i poželite da vreme stane:




Posetite Tasos, blizu je, pristupačno je, a prelepo je. Ako odete, nemojte se ograničiti na jedno mesto. Iznajmite kola, skuter, shodno mogućnostima, i krenite u istraživanje. Nećete se pokajati. Ostrvo je očaravajuće. Ovo je samo mali delić slika koje sam odabrala za blog, najlepše plaže koje su se meni svidele, a videli smo mnogo toga. Rekli smo sebi, da ćemo se vratiti.

Znam da sam rekla da neću mnogo da pišem, ali bilo je jače od mene. I za kraj, lakići koji su ovog leta bili moj izbor za more (s´ leva na desno: CG Flip Flop Fantasy - stara, narandzastija formula; Dior ST i CG Love´s Beach):



Na plaži sam napravila slike CG Flip Flop Fantasy, koje ću vam u narednom postu pokazati.

Kako vam se sviđa Tasos? Da li ste bili, ili planirate? Neke preporuke za naredni put?

You Might Also Like

16 comments

  1. jao, predivno je! nama je u planu, ali videćemo kad... toliko mesta koje treba videti...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno ga posetite i budite spremni na malo avanture i istrazivanja. Stvarno je prelepo.

      Delete
  2. Ajjj kakve slike, prelepo. Mermerna plaza me je odusevila. Nisam bila na Tasosu al' nikad se ne zna, pogotovo zbog ove plaze. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na Mermernoj plazi je super do 12 sati, posle toga je tolika guzva da nemas kuda da hodas niti da se kupas. Komercijalizovana je totalno i nema privatnosti. A da su voda i obala divni, to je tacno.

      Delete
  3. jaoo...kako stvari stoje, nema mora za mene ove godine :(((
    slike su superiška!!!! ja volim Grčku <3 i dobrodošla!!!

    ReplyDelete
  4. Prekrasne slike!! <3

    ReplyDelete
  5. Super su sličice, sviđa mi se pusta plaža :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Do divlje plaze se treba spustiti kozijom stazicom, a onda si u drustvu galebova. Dok ona druga, stenovita uvalica je odmah pored puta iza zbunja :)

      Delete
  6. Jao divno, odlicne slike i bas u pravi cas, i mi se spremamo put Tasosa vrlo uskoro :) A za plazu obavezno Love's a Beach

    ReplyDelete
    Replies
    1. Srecan put :) Veruj mi, uzivacete i imacete pravi odmor. Za plazu samo neonci :D

      Delete
  7. Baš lepe slike, vratila si me na Tasos :)

    ReplyDelete
  8. prelepe slike! jedva cekam pricu uzivo :)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe