OPI - No Spain No Gain

1.8.12



Pošto sam vas prethodnim postom baš udavila u priči, večeras ću biti poprilično kratka. Bar onoliko koliko ja to mogu i umem.Danas lak OPI No Spain No Gain.

Ako tražite savršenstvo među lakovima, OPI je to dostigao sa svojom kolekcijom od pre par godina. U pitanju je Espana Collection, za jesen/zimu 2009 godine. Danas se mogu naći još po neki lakovi, dok su neki postali pravi rariteti ili ih jednostavno više nema u prodaji. Ako negde nađete neki lak iz ove kolekcije, nemojte se predomišljati, slobodno ga kupite. Možda su boje već viđene, ali formula, mazanje, trajnost, krem finishi su savršeni.



Pre izvesnog vremena uhvatila me je manija za mazanjem neke zagasite, mirne boje i izbor je pao na No Spain No Gain (NSNG u daljem tekstu). I nisam pogrešila. Nakon mazanja satima sam gledala u nokte. Lak je savršen i odlično izgleda kako na rukama, tako i na nogicama. Boja je prelepa, mirna, duboka, intezivna. Prava svetlo bordo-ljubičasta nijansa. Ne znam ni sama kako bih je opisala, ali u lakoholičarskom svetu ova boja je poznata kao "berry".

Moram da priznam da mi je ovo jedan od retkih lakova koji su mi lepši u senci nego na suncu.


NSNG se divno maže, jedan deblji sloj je dovoljan, ali dva tanja daju punu lepotu ovom laku. Četkica divno kllizi, ne ostaju ćelava mesta. San snova od laka. Prava krem bombonica. Dosta dugo i traje na noktima. Skinula sam ga posle dva dana, bela linija nije postojala.

Još malo slika.






Ako naletite negde na ovu lepotu, nemojte puno razmišljati o kupovini, jer su lakovi ove kolekcije jako retki a odlični su, možda čak i njihovi najbolji lakovi. Nadam se da vam se sviđa.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

12 comments

  1. Na suncu njegova lepa boja baš dolazi do izražaja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je ipak mnogo lepsi u senci :)

      Delete
  2. Pazi kad hocu iz svakog reda po jedan :) Bas sam skromna :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako tesko se nalaze, ali ako nadjes javni gde ih ima :)

      Delete
  3. a zamisli kad ja iz ove kolekcije imam samo here today... uopšte nisu moje boje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo kad bi jednom probala, i pokusala da se naviknes, videla bi koliko su to sjajne i prelepe boje :)

      Delete
  4. iskrena da budem, ovo je jedna od meni najlepsih boja ikada!
    bas je lep lak, slozicu se, vise mi se svidja u senci
    jer je zagasitija nijansa, samim tim bliza onom sto ja volim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divan je u senci, drago mi je sto mislimo isto :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe