OPI - Meet Me On The Star Ferry

31.8.12



Lak Meet Me On The Star Ferry (NL H49) je OPIjev lak najlepšeg imena do sad. Predivno ime koje mu priliči i koje ga opisuje na pravi način. Dobila sam ga na poklon od divne R. na prvom OPI skupu. Bio je jos jedan, ali drugom skupu nisam prisustvovala jer sam morala da radim drugu smenu, a baš sam se unapred radovala.

Inače Star Ferry je deo OPIjeve Hong Kong kolekcije za prolece 2010. godine. Kod nas se ova kolekcija može naći u tragovima, ali koliko znam ovaj lak je poprilično teško naći, pa već sad spada u raritete. Ponekad pomislim da će mi R. tražiti lakić nazad, jer polako počinje da doživljava veliku popularnost među kolekcionarima na mom omiljenom forumu. Veliki pozdrav za R.



Kad sam dobila lak, bilo je veče i na blagom veštačkom svetlu se nije baš najbolje pokazao. Ali je bio zanimljiv i sjajan, što je sasvim dovoljno da me zainteresuje. Skoro sam i zaboravila na njega, ali sam dobila molbu da ga namažem i slikam, pa sam odlučila da napravim recenziju.

Kada sam namazala lak, i kada sam ugledala svoje ruke na suncu, oduševila sam se. To je potpuno drugačiji lak od svega što imam. Nije ni nalik onome u bočici. Na noktima se vidi sva njegova lepota, specifična boja, prelivanje boja, raznobojni shimmer. Dva dana gledam u nokte i dalje se oduševljavam. Boja se menja od roza-mauve, pa do braon-ljubičaste. Završnica i efekat laka se takođe menjaju u zavisnosti od svetla: od sedefastog u senci, do folija efekta na jakom suncu. 

Što se tiče shimmera, on je prelep i jasno se vidi na suncu. Čestice se presijavaju u raznim bojama: zlatna, srebrna, roza, ljubičasta, zelena, svetlo plava... Očaravajuće izgleda.


Nemam zamerke što se tiče nanošenja laka. Jako lako se nanosi, prvi sloj je nešto ređi, ali drugi sloj u potpunosti prekriva. Nekome bi tri tanja sloja savršeno odgovaralo, ali meni je dva bilo dovoljno. Malo teže se suši, pa nije lak za nanošenje u poslednji minut. Traži malo vremena, ali s´obzirom na krajnji efekat, vredi čekati. 

Sve slike su slikane na suncu.







Svaka preporuka za ovaj lak. Ako ga negde vidite, uzmite ga jer se nećete pokajati. Stvarno je prelep.  Ja nisam uspela da mu nađem "dupe". Mislim da je ovo jedan od retkih lakova koje blede devojke mogu mnogo bolje da iznesu od tamnoputih.

Zar nije prelep?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

4 comments

  1. Divan lak! A poslednja slika je fantasticna!

    ReplyDelete
  2. o je najromaničniji lak koji imam :D divno ti stoji.

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe