Flormar 429 & Essence Top Coat - Glorious Aquarius

20.8.12



Ove slike sam napravila dan pre putovanja, ali nisam stigla da ih objavim. Sada ću ispraviti tu grešku, jer Flormar lakove jako volim. To je kozmetika turskog proizvođača, ali zadivljujuće dobrog kvaliteta. Sve što imam od njih me je oduševilo: lakovi, senke, ruževi, olovke... Za vreme ratnih godina (devetesetih) ova kozmetika je bila skoro jedina koja se mogla naći, a meni kao tinejdzeru tada, jako zanimljiva. Kasnije kad sam krenula na studije, ona mi je bila jedina pristupačna. Samim tim, mi je jako draga i baš ih volim. 

Ceo asortiman možete videti na sajtu Flormara. Na sajtu još uvek ne postoji spisak sa njihovim radnjama, ali koliko ja znam jedna je u Bulevaru Kralja Aleksandra, preko puta Vuka. Takođe u tržnom centru Ušće imaju štand. Pored toga mogu da se nađu u malim parfemerijicama, od kojih je najpoznatija Cristabell u podzemnom prolazu na Terazijama, preko puta Rodinog marketa.

Lak koji obožavam je br.429 (dobila sam ga na poklon od divnih devojaka iz Cristabell parfemerijice na poklon i ovim putem ih puno pozdravljam) i ovde sam ga koristila u kombinaciji sa Essence tc - Glorious Aquarius (GA u daljem tekstu). 

Flormar lakovi (naročito ove serije "nail enamel") su odlični. Svi do jednog koji imam. Količina ovih lakova je 11ml. Nemaju nazive, označeni su samo brojevima. Tako ovaj moj lepotan nosi broj 429. Boja je između tirkizno plave i petrolej plave, prelepa nijansa, koja baš osvežava svaku odvnu kombinaciju i podiže raspoloženje. 

Lak se divno maže, lako se nanosi. Jedan puniji sloj je dovoljan za totalno prekrivanje, ali ja po običaju na slikama imam dva tanja. Četkica je divna, ni predebela ni tanka, za moju nokatnu ploču taman. Završnica laka je visok sjaj i može se nositi bez tc, ali ja ga uvek stavljam, radi duže trajnosti. Stajao mi je na noktima tri dana, a da se nije pomerio, i bela linija nokta se tek počela nazirati. S´ obzirom na odličnu formulu, lak će trajati dosta dugo. Prelep je i na suncu, i u senci. Ne postoji preterana razlika u boji. Slobodno mogu da napišem da ovaj lak nije kameleon.

na suncu
u senci
veštačka svetlost - blic
Kako još uvek nisam bila na odmoru, nisam smela da preterujem sa dodavanjem šljokica na svaki nokat, zbog posla. Izbor je pao na srednji prst, obe ruke. Nanela sam GA u nekoliko slojeva jer su šljokice poprilično krute i beže sa četkicom. Između svakog nanošenja sam sačekala nekoliko minuta. Na kraju kad sam ih imala dovoljno, sačekala sam da se prosuši pa nanela tc, da bih koliko-toliko izbegla grbavu površinu nokta. Kako je bio jedan nokat u pitanju, nije bilo strašno.

Šljokice se presijavaju na zeleno, plavo i srebrno i heksagonog su oblika. Ima ih u 4-5 veličina i predivne su na suncu. Ovaj tc je jedan od najlepših i još uvek može da se nađe kod nas u DM prodavnicama.

Evo još nekoliko slika, sve slikane na suncu.











I na kraju jedna moja sličica:


Da li vi imate neki njihov lak? Nešto drugo? Kako vam se čini ova kozmetika (znam da mnoge devojke imaju averzije prema turskim proizvodima)?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

7 comments

  1. predivna bojica. ja nemam ništa od njih, jer sam kolekcionar :D jedan brend manje je bolje za mene!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moras makar probati jedan njihov lakic.

      Delete
  2. Super kombinacija. Obozavam Flormar, kvalitet im je odlican. Imam najvise lakova a i podosta sminke, najvise senki i rumenila.

    ReplyDelete
  3. Flormar ima u ušću? Kako ja ne znam za to, jao bre, jurim flormar kao luda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imaju stand u Uscu, tamo kod Diopte.

      Delete
  4. Nice color!!! love green!!! xxx

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe