China Glaze - Flip Flop Fantasy

17.8.12



Kao što sam obećala danas postavljam sličice China Glaze laka Flip Flop Fantasy (u daljem tekstu FFF). Deo je letnje kolekcije za 2010 godinu, koja se zove Poolside. Celu kolekciju čini 6 nijansi neonskih boja, od koje je skoro svaka savršena za leto, a i svako drugo godišnje doba, za sve one koje vole ovako nešto.


Boje na ovim gornjim sličicama nisu verne, bar ne za FFF i Pool Party, dok druge nijanse ne posedujem.

FFF je jedan od najpoznatijih China Glaze lakova, a pored For Audrey i jedan od najprodavanijih. Jedno vreme kod nas je bila nestašica ovog laka, ali zato čim se pojavi rasproda se brzinom svetlosti. Neke devojke imaju i zalihe, u strahu da će prestati da se proizvodi i da ga više neće biti. Ali, njega uvek ima u prodaji.

Moram da napomenem da FFF ima dve varijante, onu prvu izbačenu - stariju i kasnije izbačenu nijansu - noviju. Razlika je u nijansi i očigledna, kako u bočici tako i na noktima. Većini devojaka je draža nova nijansa jer ima više roza tona u sebi. Ja više volim onu prvobitnu nijansu koja ima više narandzastog tona, jer je lepša i prava letnja, nenoska, drečeća nijansa. Tako da nju uvek nosim tokom leta i to dosta, a naročito na more. Na nogicama izgleda fascinatno kad se malo pocrni i dobije letnja bojica. Inače, starija varijanta ne može više da se nađe i kupi, tako da ako želite ovaj lak budite spremni da će to biti malo blaža nijansa.

Ono što ne volim kod ovog laka je mazanje. Jako teško se maže, prvi sloj obavezno ostavlja ćelava mesta, četkica povlači lak. Završnica mu je potpuno mat, pa se jako brzo suši. Dok mažete drugu ruku, ona prva je potpuno suva i spremna za drugi premaz. Ja prvi nanosim tanje, dok drugi sloj umereno punije, kako bih dobila punu boju bez propusta. Sa njim se mora brzo raditi, što je samo stvar navike i prakse. Kako je potpuno mat, za mene je top coat neizostavan i ovde imam jedan sloj SV tc (koji je potrosen na moru i tamo je skončao - ovu bočicu sam baš brzo potrošila!). Što se tiče trajnosti, na mojim noktima i nije baš postojan. Već drugi dan ume da se iskrza ili da se sljušti u listićima. Čitala sam da nekim devojkama ume da traje, ali ne i meni. I pored toga, jako ga volim i rado nosim.

Dok sam na letovanju, ne mislim ni na šta. Mozak mi spava i odmara se, tako da nisam planirala nikakve slike za blog. Međutim, dok sam se izležavala na suncu sa svojim drečećim noktima, shvatih koliko dobro izgledaju i odlučih da ih poslikam, ma kakve god slike ispale. Slike koje sam napravila nisu pravljene namenski, nego u momentu kad sam izletela iz vode. Slikane su na jakom podnevnom suncu, i par njih u senci suncobrana. Zanemarite jako malo neurednu kožicu oko noktiju, jer su mi ruke bile nenamazane dok sam se sušila na suncu, ali je boja ispala jako dobro na slikama da sam ipak odlučila da slike stavim na blog.

Slike sa sunca:




Ima malo više slika koje su napravljene u senci, jer je boja u senci neverovatno lepa. Ja obožavam ovaj lak, i to je jedan od onih koje sam najviše potrošila, čak sam stigla do pola bočice (a ovo je inače retkost, jer imam preko 120 lakova). Leto je njegovo pravo vreme i momenat u kom ovaj lak blista.

Slike u senci.





Kako se vama čini? Jel imate neki neonac i da li ih rado nosite?

Ljubac do narednog posta, a ja opet bežim iz Beograda i čitamo se za par dana.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

12 comments

  1. Što je leeep, a imam i idealan karmin za njega, hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda obavezno da ih uparis :)

      Delete
  2. Pravi letnji... :) Super ti stoji!

    ReplyDelete
  3. Divaaaan lak. Moram ga imati :)))

    ReplyDelete
  4. Obozavam! Mada cini mi se da je moj roza verzija, i rado bih porucila jos jedan kad bih znala da ce mi stici ovaj. Neonci su divni pogotovo u hladu, super slike :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da ove stare nijanse nema vise. Sada je samo da rozikasta nijansica aktuelna.

      Delete
  5. moj omiljeni neonac <3

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe