Chanel - Pearl Drop

21.8.12



Nisam poklonik belih, i uopšte svetlih nijansi, kao ni sedef završnice. Ali ima nešto u ovom laku što ga i pored svega nabrojanog, ipak izdvaja od gomile sličnih. Chanel Pearl Drop (511) (PD u daljem tekstu) je izuzetan lak koji je toliko neobičan i nesvakidašnji, onoliko koliko to samo Chanel može da napravi.

PD je deo Chanel prolećne kolekcije za 2011 godinu: Les Perles de Chanel. Lakovi iz ove koelkcije nose veoma simbolične nazive: Peche Nacree, Pearl Drop i Black Pearl. Sva tri su LE, stoga što se Black Pearl može naći u skoro svakoj parfemeriji, dok Pearl Drop i Peche Nacree već spadaju u raritete.


Pošto imam svetao ten, ubedila sam sebe da mi nude i bele nijanse lakova nikako ne stoje, i time sam se vodila uvek prilikom kupovine. Tako ove bojice nikad nisam gledala ni kod jednog proizvođača. Jednog dana započela je priča o PD-u na mom omiljenom forumu, i devojke koje su ga posedovale su krenule da kače fotografije. Moram priznati da kako su dan i diskusija polako prolazili, ja sam postajala sve opčinjenija ovim lakom. Na kraju sam odjurila i kupila ga. I nisam pogrešila. 

Lak je divan. Sjaj koji ima nije klasičan sedefasti sjaj. Ima frost završnicu. Boja je bela, sa trunkom rozikaste nijanse u sebi, dok je shimmer uglavnom zlatan. Zbog zlatnog shimmera, stiče se utisak da je lak svetlo žute boje na veštačkom svetlu. Ali na dnevnoj svetlosti jasno se vidi da je beli, sa čarobnim izraženim zlatastim sjajem.

Ono što neke može odbiti od ovog laka jeste njegovo nanošenje. Zbog te frost završnice, mora se obazrivo nanositi, kako ne bi ostale straftice od četkice. Posle par puta prakse, ovo se više ne primećuje i pravo je uživanje nanositi ovaj lak. Jedan sloj je proziran, i može se nositi i na taj način da se baznom noktu da malo sjaja. Sa dva sloja boja dolazi do pravog izražaja. Ja na slikama imam dva sloja. Sve slike su slikane na poslepodnevnom suncu.








Na kraju sam uvidela da sam nepravedno zanemarila ovakve nijanse. Odlučila sam da im pružim šansu, ali samo sa nijansama koje mi baš zapadnu za oko, za koje smatram da su baš posebne, baš kao što je PD. Sigurna sam da se mogu naći jeftinije varijante, ali ovakav efekat u laku je teško uraditi. Po tome je Chanel poseban.

Kako se vama sviđa? Hvala na čitanju.

You Might Also Like

8 comments

  1. Jako je lep i meni se mnogo dopao od kako se pojavio, ali sam zakljucila da to ipak nije moja boja koju bih nosila cesto pa sam ga preskocila. Divno ti stoji!

    ReplyDelete
  2. Meni ove nijanse definitivno ne stoje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako sam i ja mislila. Ali sam se predomislila :D

      Delete
  3. Divan je ovaj lak i lijepo stoji kad se pocrni.Shvatila sam da imam jedan ako ne dupe,a ono vrlo slican.Avonov pale gold,koji je nazalost povucen,ali imam cak dve bocice od ranije :-)I Flormar supershine ima nesto slicno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za Flormar znam da ima nesto slicno, ali taj lak vuce vise na roza sjaj nego na zlatni.

      Delete
  4. Divna boja i jako lepo ti stoji... :)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe