Chanel - Coco Blue

30.8.12



Danas dugo očekivani, lovljeni i voljeni Chanel Coco Blue (551). A u daljem postu pročitaćete i zašto.

Coco Blue je možda najočekivaniji lak prve polovine 2012. godine kod mene. Još krajem prošle godine kada je u svetu izašla Chanel Les Jeans kolekcija, boja ovog laka me je oduševila. U svetu se kolekcija pojavila u septembru 2011. Kod nas se pojavila dosta kasnije, u februaru 2012. i to u nepotpunom sastavu, čime sam bila šokirana i jako, jako ljuta. 

Trio koji čini ovu kolekciju je Blue Rebel, Coco Blue i Blue Boy.

Prva i treća nijansa nisu me oduševile na "prvu loptu", dok me je Coco Blue (CB u daljem tekstu) oborio sa nogu. Zamislila sam ga uz leto, more, talase, sunce, haljinice, sladoled, smeh i opuštenciju. Mojoj sreći nije bilo kraja kada sam saznala da je kolekcija stigla. Odjurila sam odmah da kupim CB, ali kad sam videla da ga nema na štandu kad se nisam prevrnula. Nikad, ali nikad do sad se nije desilo (možda i jeste, ali ja stvarno ne znam da li je takav slučaj bio sa lakovima) da stigne deo kolekcije. Kada sam upitala za CB dobila sam sledeći odgovor:

"Ne postoji treći lak u ovoj kolekciji." - Ostala sam zapanjena!

Nisam mogla da verujem šta čujem. Mislila sam da me uši varaju, pa sam pitanje ponovila još jednom. Na isti odgovor prodavačica je dodala da ona "zna da trećeg laka u kolekciji nema, jer ga oni nemaju u radnji". Ne znam kakav mi je izraz lica bio, jer me je ona pogledala i počela da priča o lakovima, načinu izbacivanja i nabavljanja kolekcija... Na kraju sam rekla: "U redu, u redu", okrenula sam se na peti i demonstrativno napustila radnju. Rekoh sebi da će lakić doći i da samo treba da budem strpljiva. 

Prošao je februar, mart, april. Svaki put bih ugledala prazno mesto pored ostala dva plava laka. Kad god sam pitala za CB dobijala sam uvek isti odgovor: "Nema trećeg laka u kolekciji". E onda mi je prekipelo, i potegla sam sve veze koje imam da dodjem do ovog laka. Na kraju maja je konačno krenuo iz Engleske do mene. Trebalo je desetak dana da mi lak stigne. Već je bio početak juna... Tokom šetnje po Ušću, ušla sam u Spehoru i imala sam šta da vidim. Videla sam CB!!! Na štandu nije stajao u pregradama predviđenim za LE kolekcije, nego sa ostalim lakićima u redovnoj ponudi. 

Došlo mi je da odem u prethodno spomenutu radnju i da vrištim iz sve snage, od muke, da se posvađam sa nekim zato što su mi mesecima tvrdili da "trećeg laka nema". Ne mogu da verujem kako su nezainteresovani, kako ih ne zanima, kako ne znaju, kako su ravnodušni prema onome što prodaju. Kako neko ko radi na takvom mestu može i sme da daje pogrešne informacije?! Shvatila sam da su ga proglasili letnjom bojom i da  su čekali prve zrake toplog sunca i letnjeg vremena, da bi ga plasirali kao letnju nijansu, a ne kao deo tria. 

Kad mi je stigao lakić, jako sam se obradovala, ali sam već bila sagorela u želji da ga imam. Odmah sam ga namazala i oduševila se bojom, nijansom, shimmerom. Lak je divan i moja ljubav na prvi pogled (primetili ste da ih ima više) i dan danas traje.

Lak je lep, kako na suncu, tako i u hladu. Prelepo stoji na beo ten, još lepše na preplanuli. Traje solidno, posle tri dana mi se tek načela bela crta nokta. Mazanje je malo problematično i dva sloja su neophodna. Prvi ostavlja tragove četkice, na nekim mestima se malo povuče boja. Drugi sloj sve prekriva. Ja na slikama imam dva sloja: prvi tanje, drugi malo deblje. Videla sam na netu da su se neke devojke žalile da im ostaju balončići nakon mazanja ovog laka. Ja nisam imala taj problem.


Coco Blue ima onaj divan, skriveni Chanel shimmer, koji se vidi na jakom suncu i na veštačkom svetlu pod određenim uglom. Shimmer se preliva od bele, preko srebrnkaste do plave nijanse. Ovo je jedna prava bebi plava boja.








Nadam se da vi niste imali slično iskustvo u kupovini ili nabavljanju omiljenih lakova, ili omiljenog komada kozmetike, ako jeste znate koliko to može da bude frustrirajuće. Završio mi se odmor, počela sam da radim, pa sam sve izgubljena. Kao da nisam  radila godinama. Tako da sam taman današnju blagu nervozu istresla kroz ovu priču. Ali i kad god se setim ovog doživljaja, uhvati me nervoza i blagi bes nemoći.

Kako se vama sviđa lakić? Jel imate neku sličnu nijansu?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

6 comments

  1. Bas lepa nijansa plave...

    ReplyDelete
  2. ćuti, bar si ga na kraju našla. ja ne volim bebi plave na sebi, ali je ovaj lak stvarno poseban i divno ti stoji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na kraju, posle toliko iskidanih zivaca oko prodavacica u nasim parfemerijama. Hvala puno :)

      Delete
  3. Mislim da je ovo najlepsa svetlo plava boja koju sam ikada videla!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prelep je. Nisam nigde uspela da nadjem "dupe" za tako lepu bebi plavu, sa tim prelepim shimmerom. On je jedini LE iz cele kolekcije, i zaista ga vredi imati.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe