OPI - I Eat Mainly Lobster

9.7.12



Ne znam kako vi, ali ove vrućine ja baš teško podnosim. Trudim se da sam što manje napolju, ali i kad sam unutra, ne pali mi se računar jer mi je jako vruće. Čak mi nije ni do lakiranja noktića, ali sam juče odlučila da namackam jednu divnu koralnu bojicu, pravu za ove sunčane dane.

I Eat Mainly Lobster (u daljem tekstu IEML) je lak iz prošlogodišnje jesenje OPIjeve kolekcije pod nazivom Touring America 2011: IEML je divan, jarko crveno-koralni lak sa jasnim pink podtonom. Boja je skoro pa neonska nijansa. Shimmer je divan, jasno vidljiv kako u bočici tako i na noktima. Presijava se od zlatne do roza nijanse, mada je zlatni mnogo vidljiviji na suncu, dok se roza nazire pod određenim uglovima. Lepo se maze, ali potrebna su dva punija sloja da bi boja i pokrivanje bili potpuni. Prvi sloj se malo teže nanosi, ume da ostavi ćelava mesta, ali drugi sloj to lepo upotpuni. Mogu da se nanesu i tri tanja sloja, pa da opet izgleda savršeno. Kao završnicu, nema visok sjaj, te je za ljubitelje istog preporučeno nanošenje tc-a.

Na slikama sam nanela dva sloja, prvi tanje, drugi malo deblje. Boja je divna kako na suncu, tako u senci i u zatvorenom prostoru.

u senci
na suncu
blic
Imala sam sreće pa je u jednom momentu naišao oblak, koji je sakrio sunce i imala sam mogućnost da slikam lak napolju u senci (prva slika).

Još malo slika na suncu:








Hvala na čitanju.

You Might Also Like

6 comments

  1. Zaista je lep, lepši mi je na noktima nego u bočici :)

    ReplyDelete
  2. Ooooooo.....pa cestitam, novopecena blogerko....drago mi je si se upustila u blogersku avanturu!!!!!
    A i koleginica bi da namaze nokte sa tim koralnim:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala koleginice :) Nema problema, uvek mogu poneti neki i na posao :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe