Noviteti - jul ´12.

12.7.12


Nekako volim da kupim bar jedan lak tokom nedelje. Mada, što više to bolje. Ta vrsta kupovine me opušta, umiruje. Danima mislim koji da uzmem, koji mi je prioritet ili koji dugo čeka na listi želja. A ponekad jednostavno uđem u parfemeriju ili apoteku i kupim nasumice neki koji mi se svidi na prvi pogled. U poslednje vreme sve manje promašaja imam, skoro i da ih nema.

Moji novi ljubmici:

Najviše volim da kupujem u Sephori u Knez Mihajlovoj. Devojke, i poneki mladić, su divni i nenametljivi. Uljudno pitaju da li mi treba pomoć, sklone se kad kažem da samo gledam i razmišljam, donesu selotejp kad želim da probam neki lak (nokti su mi uvek namazani kad idem u kupovinu, pa direktna proba ne dolazi u obzir), pomognu mi u izboru, ako sam neodlučna, uvek dobijem neki poklončić, koji me moram priznati uvek više obraduje od same kupovine. Tamo mogu da ostanem satima. 

Najprijatniji Jasmin mi je takođe onaj u Knez Mihajlovoj, gde ima sve na jednom mestu, pa ne moram da lutam i tražim okolo. 

Takođe naružbine online, od domaćih firmi koje uvoze izvesne lakove kojih nema u slobodnoj prodaji, su uvek u igri. Mada u ovom slučaju uvek uzimam nekoliko komada da mi se niža cena i poštarina isplati.

A nekada mi prijateljice donesu iz inostranstva, ono što nema kod nas.

Prethodne dve-tri nedelje izbor oko kupovine je pao na Dior i China Glaze, dok sam Kiko dobila iz instranstva, jer ih kod nas nema.

Izbor oko Diora je pao na: Perfecto, Blue Denim i  Tuxedo. Blue Denim je bio najprijatnije iznenađenje, jer je bio LE i skoro ga nema nigde, a boja fenomenalna. Perfecto sam uzela jer sam shvatila da nemam ni jedan sivi lak u kolekciji. Dok Tuxedo sam tražila više od dva meseca i zahvaljujući dojavi S. i I. konačno je nabavljen i moj. Devojke hvala vam puno.
u senci
na suncu
na suncu
China Glaze lakove naručujem iz firme Alexandar Cosmetics, iz Novog Sada. Konačno im je stigla kolekcija  Summer Neons (spominjana ovde). Takođe je stigla i kolekcija On Safari, ali trenutno su mi nedefinisana osećanja prema ovim bojama. Ja sam kupila (redom s´leva na desno): Pink Plumeria, Flirty Tankini, Love´s Beach, Hang-Ten Toes, Beach Cruise-R. Veliko hvala J. što mi je pomogla oko nabavke istih.
u senci
na suncu

Kiko lakiće već dugo želim da probam, ali nisam imala prilike da dođem do njih. Za sada ću vam reći da sam oduševljena, ali ću o njima detaljnije neki drugi put. Veliko hvala divnoj B. što ih je donela za mene sa Majorke. Brojevi lakića (s´levo na desno): 255, 295, 278.

u senci
u senci
na suncu

Jednostavno ne znam koji prvi da probam i napravim test. Želje?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

16 comments

  1. Anonymous12/7/12 22:05

    J. predlaže da počneš od neonaca, ali ujedno pohvaljuje sve novitete! :D

    ReplyDelete
  2. Predivni su ovi plavi i ljubičasti (kod mene počinje da se javlja zasićenje ružičastim, koralnim i narandžastim nijansama)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam se nekako zasitila plavih i ljibicastih tokom zime, ali sad biram njihove jarkije nijanse :)

      Delete
  3. uuuu, što si se lepo ponovila! daj prvo tuxedo, jer sam ga ušmekala da kod mene ima, planiram ga od sledeće plate!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemoj da se razmiljas, uzmi ga obavezno dok ga ima, jer je savrsen.

      Delete
  4. Bilo koji od Diora može prvi :D
    Nego, nisi sve ovo kupila valjda u roku od nedelju dana? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam :D Kupim bar jedan nedeljno, pa se onda ovako nakupi, pa pokazem gomilicu kao novitete :)

      Delete
  5. Prvo ljubac a onda zahtev za swatcheve ona dva neonca

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Vec sam danas jedan ukompnovala uz garderobu za posao, a ova dva cu odmah naredna :)

      Delete
  6. Diorcici su savrsenstvo, pogotovo Perfecto koji i sama planiram u najskorije vreme. Mislim da ces Kiko lakovima biti zadovoljna, meni su fenomenalni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Perfecto je savrsen lak, a Kiko lakovima sam odusevljena. Odlicni su za tako male pare!

      Delete
  7. Super noviteti, CG su divni...

    ReplyDelete
  8. Divni su , pogotovo Dior :D

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe