China Glaze - Pink Plumeria

25.7.12



Poslednji od China Glaze neon lakova iz kolekcija Summer Neons, je Pink Plumeria (PP). Konačno je bilo malo sunca da se može lepo slikati i koliko-toliko verno prikazati.

Pre nego što sam odlučila da uzmem i ovaj lak, dugo sam gledala swatcheve na internetu. Ono što sam prvo primetila jeste da ne postoje dva ista swatcha. Koliko god ih ima, svi se razlikuju. Negde je više prozirni lak, negde je puna i jasna boja, negde je bez shimmera, negde sa. 

Formula je nešto ređa, pa dva sloja nisu dovoljna jer se još uvek jasno vidi beli deo nokta. Tri sloja bi verovatno bila dovoljna, ali se tada jasno vidi debljina nanosa i debljina završnice, koju ja lično ne volim i izbegavam. Ne znam da li na swatchevima na internetu devojke ili koriste tri deblja sloja ili kao podlogu stavljaju neki krečno beli lak, koji daje potpuno pokrivenost svakom laku koji se posle nanese. Ovo drugo rešenje ne volim, jer jasno menja intezitet boje, i ona postaje mnogo jača od one realne.

Ja sa dva sloja nisam dobila punu pokrivenost. Prvi sloj je nanet nešto tanje, a drugi dosta punije. Ali i pored toga, pokrivenost nije potpuna.  Boja je prelepa, koralna sa jasnim svetlo roza podtonom. Završnica je polu-mat, pa je korišćenje završnog sjaja obavezno za one koje ne vole ovaj efekat. 



Na suncu jasno je vidljiv shimmer. Boja koje preovlađuju u shimmeru su zlatna, srebrna, bela i roza. Stvarno se prelepo prelivaju i jasno se vide, bilo da je u pitanju slabo jutarnje ili popodnevno sunce, ili jako podnevno.







I pored slabije pokrivenosti, lak je divan, jedan od najlepših iz kolekcije i koga ne mrzi ili mu ne smeta, sa tri sloja će imati sve što treba da ima jedan pravi letnji lak.

Kako se vama čini?
Hvala na čitanju.

You Might Also Like

18 comments

  1. baš je lep i ženstven... a i nepokrivenost nije toliko očigledna..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidi se bela linija nokta kad se pogleda izbliza, ali na jakom letnjem suncu moze da prodje.

      Delete
  2. Ja baš jedva čekam da ga vidim sa tri sloja :)
    Meni ovakve boje ne stoje pa ih zato izbegavam ali je lep!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj da nosis ovu nijansu par dana, pa ces videti. Ja vise ne marim za to sta mi stoji a sta ne, ako mi se svidja ja ga nosim :)

      Delete
  3. odlične si sličice napravila i lakić je jako simpatičan :)

    ReplyDelete
  4. Prelep je i slike su odlicne. ;)

    ReplyDelete
  5. Mene iz nekog razloga nije privukao. Mada je lep.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bar ga pogledaj, ako nista drugo :)

      Delete
  6. Lepo ti stoji! Meni je on bio jedini iz te kolekcije na listi 'mozda' ali ipak mislim da cu ga preskociti, ne stoje mi te tople roze nijanse najbolje, plus mi deluje da nije dovoljno neonac kao raniji ChG neonci, ili to prosto ne moze da se uslika.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. U pravu si, ova kolekcija nije "toliko" neon kao prosla, mada i pored toga je jako lepa.

      Delete
  7. Beautiful colour, perfect for summer! x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Indeed. Its perfect for sun, summer and sea :)

      Delete
  8. hvala na preporuci... :)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe