China Glaze - Love´s A Beach

13.7.12



Ovaj lepotan od laka je iz dugo očekivane (bar u mom slučaju), letnje kolekcije China Glaze - Summer Neons. Obožavam njihove neon lakove, boje su prave letnje, drečeće, intezivme - ma, prelepe. Imam nekoliko njih iz stare kolekcije. Tako da nisam mogla ni ove da zaobiđem. Kad sam videla da su stigli mom oduševljenju nije bilo kraja i morala sam odmah da ih imam. Dobro, ne baš odmah... u što krećem vremenskom roku.

Nisam znala koji ću prvi da probam i na kraju sam izabrala shodno današnjoj odevnoj kombinaciji (sa kojom je inače u kontrastu). I tako sam namazala Love´s A Beach (LB u daljem tesktu).
Malo li je reći da sam oduševljena. Za razliku od prethodne neon kolekcije, prvo što mi je kod ove zapalo za oko jeste finiš koji nije u potpunosti mat, nego polumat. Na suncu lak se divno presijava. Nema visok sjaj, ali ga ima dovoljno da se u ovom laku vidi shimmer. Shimmer je vidiljiv na jakom suncu, svetlu ili blicu.


Lak prosto klizi po noktu dok se maže. Ja imam dva sloja, koja su dovoljna za potpunu pokrivenost. Jedan sloj je nešto ređi za moj ukus. Ne ostaju tragovi, štrafte ili ćelava mesta, što je slučaj sa starim formulama CG neon lakova.

Na slikama koje su nastale na jakom suncu, jasno se vide boja koje su zastupljene u shimmeru: svetlo plave, zlataste i beličaste nijanse. 







Kao i svaki neonac i LB se teško slika, jer boja na fotografijama teško ispadne toliko intezivna kao u realnosti. Ali sam se potrudila da je uhvatim najpribližnije onoj stvarnoj bojici, i mislim da sam uspela.

Kako se vama čini roza slatkiš?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

10 comments

  1. Mislim da se najbolje vidi na veštačkom svetlu, tada baš dolazi do izražaja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prelep je. Na dnevnom svetlu, u debelom hladu je tako jaka boja da sam ostala bez teksta.

      Delete
  2. oh, divno ti stoji! čini li se to meni, ili si pocrnela?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Bila sam jednom na Adi i malo me dotaklo sunce, ali sam i dalje bela kao sir u odnosu na vecinu ljudi :D

      Delete
  3. I really like your blog dear!
    Keep posting, you do it great :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty very much :) I will do my best in future :)

      Delete
  4. Odlicno izgleda na fotkama, bas dreci! I ja sam pikirala neke roze iz nove kolekcije, ali hocu uzivo da ih vidim pa da odaberem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlicni su. Obavezno uzmi bar neki. Boje su mnogo intezivnije nego u bocici.

      Delete
  5. Na slikama mi je divan, a uzivo ga nisam primetila :)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe