China Glaze - Hang-Ten Toes

19.7.12



Još jedan u nizu CG lakova iz Summer Neons kolekcije. Četvrti lak koji sam istestirala je Hang-Ten Toes (HTT).

Moram odmah da napišem da HTT nije ispunio moja očekivanja. Formula je nešto ređa od prethodna tri koja sam mazala. Jedan sloj je providan, sa dva se još uvek vidi bela linija nokta, sa tri je već sve pokriveno. Ali to je ono što ja kod lakova ne volim. Na slikama imam tri sloja i to se vidno primeti. Na svakom noktu se vidi krajnje zadebljanje, koje meni nije lepo na oko. Nekome to ne smeta, meni da. Zbog intezivnosti boje sam ostavila tri sloja i tako napravila slike.

Isto tako ni bojom nisam nešto oduševljena jer je po meni već viđena. Jako je slična CG Pink Voltage, samo je intezivnija boja i malo je manje plavog podtona. Lepo se maže, brzina sušenja je solidna. Ali ta tri sloja... Mogli su malo da ga usavrše, ali dobijem utisak da su samo prekopirali prethodnika i dodali malo boje.

Nemojte me pogrešno razumeti, ova roza je divna letnja nijansa, ali nije unikatna kao prethodne. 


Na slikama se jasno vidi plavi podton, koje je posebno izražen pod svetlošću blica. Na jakom suncu vidljiv je shimmer, koji se presijava na belo, plavo i tamno roza. Pod nekim određenim uglom sjaj dobije skoro holo efekat, i to je možda ono što ovaj lak izdvaja od ostalih neonaca iz ove kolekcije. To je možda nekome dovoljno da se odluči na njegovu kupovinu. 

U senci je to lepa, jarka i vedra roza boja. Neko bi je klasifikovao kao Barbi roza. Završnica je polumat, solidno traje na noktima, u senci izgleda kao jelly-krem lak.

Još par slika na suncu.







Iskreno volela bih da su napravili baš ovakvu nijansu kakva je ispala prilikom obrade. Bio bi to mnogo lepši lak.

Šta mislite? 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

0 comments

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe