China Glaze - Flirty Tankini

16.7.12



Drugi od CG noviteta koji sam istestirala iz Summer Neons kolekcije je Flirty Tankini (FT).


Moram odmah da napišem da trajnost ovog i prethodno testiranog laka, je odlična. Kako imam i CG neonske lakove stare formule, plašila sam se da će i ovi biti kratkotrajni. Ali, nije tako. Posle tri dana nošenja, maltretiranja, kucanja na tastaturi što kod kuće, što na poslu, kupanja na Adi, pranja sudova (da, da nemam mašinu za pranje suđa)... LB i FT su se tek malo skinuli sa vrha, tek toliko da se bela linija nokta počela nazirati. Ja uglavnom menjam lak na svaka dva dana, ukoliko nisam u baš velikoj gužvi, tako da meni trajnost nije merilo za dobar lak. Ali morala sam napomenuti, jer je poznato u lakerskom svetu da CG neonci traju jedan dan i da se ljušte bukvalno u komadima. Mada ima srećnica kojima se to još nije desilo, ali su one u dalekoj manjini.

FT je jedna divna koralna, sa crvenim podtonom, nijansa sa zlatnim i beličastim shimmerom, koji se vidi na jakoj svetlosti. U senci ili zatvorenom prostoru izgleda kao jelly-krem lak, isto kao i LB. Ima polumat zavrsnicu. Ja na slikama imam top coat.


Na suncu jasno preovlađuje zlatni shimmer. Što se tiče formule ona je nešto ređa nego kod LB-a, pa su dva sloja obavezna. Ja imam dva, oba malo punija. Međutim to nije smetalo pri brzini sušenja, a efekat je lepši. Čak mi se čini da se bela linija malo primeti, ali tek kad se pažljivo zagleda. Realna boja je na slikama koje su slikane na suncu.









Ako se neko još uvek razmišlja da li da kupi neki neonac iz ove kolekcije, neka odmah naruči, jer su lakovi predivni i pravi letnji. Bočica je 380,00 din i dve-tri nijanse i bićete opremljeni za celo leto.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

6 comments

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe