China Glaze - Beach Cruise-R

17.7.12



Iskreno, teško mi je da poverujem da objavljujem post za postom. Rekla sam sebi na samom početku da ću ih objavljivati od dva do tri puta nedeljno. Ali ono rečeno valjda postoji da se prekrši.

Ne mogu da se odvojim od novih CG neonaca. Opet sam namackala jedan, iako sam rekla sebi da ću da napravim pauzu u ovim drečavim bojama. Istina je da ne želim, jer su tako lepe i vesele, da me sam pogled na noktiće raspoloži. A to mi je baš potrebno, jer sam umorna i jedva čekam odmor i more.

Na red je došao i Beach Cruise-R (BR), tzv "neonski kameleon".

Ovaj lak me je jako namučio, jer uopšte nije fotogeničan. Ili nije hteo da sarađuje sa mojim fotoaparatom. Ceo dan sam ga slikala po celom stanu, u različito doba dana pod različitim uglovima, ali nisam uspela da uhvatim realnu boju. Negde je bio roza, negde tamno ljubičast. Ali prava neonsko jarka ljubičasta nije htela da se uslika. Boja je baš ovakva kao na donjoj slici:


Na kraju kad sam videla slike bila sam baš rastrojena jer ni jedna nije bila sa pravom bojom. Pokušala sam i narednog dana opet, ali od ukupno 150 slika, ni jedna nije bila 100% realna. Na kraju sam mislila da odustanem za sad od ovog posta, ali sam odlučila da stavim slike, jer su i pored svega jako lepe.

Evo kako sam ja to uspela da uslikam:


Inače lak ima odličnu formulu i divno se maže. Jedan deblji sloj je sasvim dovoljan, dok ja na slikama imam dva tanja. Isto kao i njegovi prethodnici ima polumat završnicu. Dosta brzo se suši i ne ostavlja ćelava mesta. Boja je stvarno posebna: od ljubičaste do tamnije roza nijanse, obe sa plavim podtonom.

Shimmer je vidljiv na jakoj svetlosti i presijava se od roza-ciklamaste nijanse do ljubičasto-plavičaste. U senci je potpuno jednobojan lak. Na slikama imam top coat.







Iako slike nisu 100% realne, trudila sam se da vam ga predstavim što bolje.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

2 comments

  1. ovaj mi je najlepši do sad iz te kolekcije.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da tebi kao ljubiteljki tamnih lakova, ovaj najvise odgovara :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe