Chanel - Quartz

22.7.12



Dok sedim na poslu i čekam da vreme prođe, nađoh na usb sticku folder sa fotografijama jednog laka. Već neko vreme želim da napravim recenziju istog, ali se isprečila gomila novih China Glaze neonaca, koji su uzeli primat protekle nedelje. 

Kako ni vreme danas nije naklonjeno za slikanje poslednjeg u nizu od novih CG lakova, tako ću ovu "lazy sunday" iskoristiti za, nepravedno ostavljenog da čeka, Chanel Quartz (525).

Quartz je deo Chanel jesenje LE kolekcije za 2011 godinu. Pored njega u kolekciji se nalaze još dva laka: Peridot i Graphite.


Iako je deo prošlogodišnje kolekcije, još uvek može da se nađe u našim parfemerijama. Moram priznati da sam dugo razmišljala da li da ga kupim ili ne. I posle godinu dana ipak sam odlučila da ga udomim i tako kompletiram trilogiju. Svaki put kad bih ušla u Spehoru ili Jasmin, probala sam ovaj lak. Gledala ga na suncu,  na veštačkom svetlu, po kiši, snegu i jednostavno nisam mogla da odlučim da li mi se sviđa ili ne. Na kraju sam iskoristila čuveni popust u Sephori od 20% i kupila ga pre nekog vremena.I naravno, nisam pogrešila.

Lak je prelep, naročito za letnje vreme. Iako u bočici odaje utisak monotonosti, ovaj lak je sve samo ne takav. U bočici je hladna, metalik bež-sivkasta nijansa, koja ima sedefastu komponentu. Međutim kad se bočica iznese na sunce, lak doživljava transformaciju. Postaje jasna, bež-taupe boja sa raznobojnim shimmerom. Takođe, dosta je promenljiv u odnosu na podton kože osobe koja ga nosi. Isto tako i u zavisnosti od osvetljenja bazna boja mu se menja od bež, preko taupe, pa čak do svetlo-maslinasto zelene.

Formula je nešto ređa, pa su dva deblja ili tri tanja sloja neophodna za potpunu pokrivenost. Jako lepo se maže, ne ostavlja ćelava mesta i ima solidnu brzinu sušenja. Što se tiče trajanja, to mu je jača strana. Posle četiri dana je počeo da se skida sa vrhova noktiju.

Sve slike su slikane na suncu i na njima se jasno vidi shimmer, koji je predivan. Od boja se naziru srebrne, zelene, poneka žuta i hladna roza nijansa. Lak je pravi letnji jer samo tad je u svojoj pravoj lepoti. Odlično izgleda na bledoj koži, a fantastično na osunčanoj. 








Sada kad vidite slike jasno vam je zašto sam toliko oklevala u kupovini ovog lepotana. Trebao je pravi momenat, bljesak sunčeve svetlosti i da vidim koliko je ovaj lak izuzetan. Ne znam zašto je Chanel stavio ovu nijansu kao jesenju, kad je meni najlepši tokom leta. 

Takođe ovo je jedina od tri nijanse ove kolekcije koja office friendly i pogodna je za radno mesto, bar kod onih devojaka i žena kojima vrsta posla uslovljava i nijanse laka na noktima. Sreća, pa ja nemam tu vrstu uslovljavanja. 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

6 comments

  1. divan je quartz... a definitivno ću i ja morati da kompletiram trio :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno kompletiraj, vredi svaku paru :) Divna je ova kolekcija.

      Delete
  2. Prelep je, obozavam takve boje... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, stvarno je izuzetan.

      Delete
  3. Super je i lepo ti stoji. ;)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe