Chanel - Delight

2.7.12



Jedan od mojih omiljenih Chanel lakova za nokte, za ovo leto, je Delight (607). Delight je deo Chanel kolekcije za leto 2012. Kolekcija se kod nas pojavila sredinom maja i sadrži tri laka: Holiday, Island i Delight.


U Delight sam se zaljubila još tokom zime. Bila je to ljubav na prvi pogled, iako sam lakove videla samo na slikama iz kataloga-najave. Kako imam i Graphite, i kako obožavam taj lak, znala sam da će Delight da bude pun pogodak. I bila sam u pravu.

Kolekcija je kod nas stigla sredinom maja. Znala sam da se bliži njen dolazak, ali nisam znala datum ili dan. Šetajući se sa prijateljicom tržnim centrom Ušće, presrećna što sam konačno dobila svoj primerak Diorovog Lucky-ja, prođem kraj Jasmina i vrisnem u momentu. Prijateljica se samo trgla, ne shvatajući da je za ruku vučem u Jasmin i samo govorim: Chanel, Chanel i pokazujem prstom, širom otvorenih i očiju i usta. Kad sam ugrabila Delight, mislim da nije bilo srećnijeg deteta od mene na svetu, u tom momentu. Otrčala sam na kasu i konačno je bio moj!

Izašle smo napolje i odmah sam ga izvadila iz kutijice. Kako se samo divno presijavao na veštačkom svetlu. Zamislila sam ga odmah na suncu, tokom leta, uz divne lepršave haljine, suknje, neki kupaći umerenijih boja, tako da sva njegova lepota dođe do izražaja. I tako ga sad nosim i uživam u njemu.

Što se tiče samog laka, nemam ni jednu zamerku. Ali ni jednu. Divno se maže, dva sloja su dovoljna za potpunu pokrivenost. A trajnost mu je jača strana. Nisam ga nosila nikad duže od tri dana, da mi ne dosadi. A i tada je bio kao prvog dana. Nakon nanošenja nije hrapav pod prstima, što se možda stiče utisak zbog same strukture. Šljokice (u ovom slučaju nije shimmer u pitanju, jer su šljokice mnogo vidljivije) se prelivaju u zlatnim, bež, bronzanim, zelenim nijansama. Finiš je nalik metaliku. U bočici lak izgleda toplo zlatno-bronzane boje, dok na noktima više vuče na neutralno-toplu nijansu. 

Sve slike su slikane na suncu:








Delight je LE, pa ako ga želite požurite u parfemerije, jer ga uskoro neće biti. Od sva tri laka iz ove kolekcije on je najprodavaniji, a na slikama se vidi i zašto. Vidi se sva njegova lepota. Ja ga obožavam!

I na kraju jedna moja sličica:

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

2 comments

  1. Sviđa mi se blog, slučajno naletila,pratim te!

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe