Početak...

16.6.12




Posle puno razmišljanja ipak sam odlučila da započnem svoj blog. Ne znam da li ću pisati samo o mojoj trenutnoj opsesiji - a to su lakovi za nokte, ili ću vremenom proširiti interesovanja. Poznajući sebe, verovatno hoću.

Do pre godinu dana imala sam svega 2 - 3, dok danas moja skromna kolekcija broji oko 100 lakova. Tu su pretežno Flormar, CA, Essence, Catrice, China Glaze, Essise, OPI, Dior, Chanel.


Da li ih volim? - O da, obožavam ih sve! Imam svoje favorite, ljubimce, one koje poželim da lakiram svaki dan, one koje volim da vidim u bočici mnogo više nego na noktima. Ranije sam imala promašaja pri izboru i kupovini, ali u poslednje vreme toga je sve manje.

Ovde ću vam pisati o svojim utiscima, o onome što mi se svidi ili ne, trudiću se da slike budu što lepše i što realnije.


Pa, da krenemo...

You Might Also Like

5 comments

  1. obavezno da prosiris interesovanja, da pises o svoj kozmetici koju koristis :)))) welcomei srecno postovanje :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na lepim željama :)

      Delete
  2. Cestitam na blogu pre svega :) Jedva cekam recenzije :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biće svega. Hvala puno na čestitkama :)

      Delete
  3. I don't understand what you write - but I like the pictures)))

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe