OPI - Louvre Me Louvre Me Not

26.6.12




Danas želim da vam predstavim jedan od OPI-jevih lakova. To je Louvre Me Louvre Me Not (u daljem tekstu LMLMN). LMLMN je iz stare OPIjeve kolekcije "Collection De France" za jesen/zimu 2008 godine. Ova kolekcija je sadržala 12 lakova predivnih jesenjih nijansi. Neki od njih su postali najprodavaniji OPIjevi lakovi svih vremena, kao npr: You Don´t Know Jacques! i Parlez-Vous OPI?



LMLMN je divna šljivasto ljubičasta nijansa, sa primesom crvene u sebi. Boja ja jarka, vesela, može da prođe jednako letnja koliko i zimska. Ima divan shimmer koji je slabije vidljiv u bočici, ali zato na noktima se vidi odlično. Shimmer se preliva od tamno roza, bordo pa do plavih nijansi. 


Lak se lepo maže. Po nekim mojim standardima je malo ređi, pa na slikama imam tri tanja sloja i SV kao završni sjaj. Prvi sloj se dosta neravnomerno naneo, ostala su ćelava i slabo pokrivena mesta. Drugi sloj je to ispravio, i ako niste zahtevni kao ja, može da prođe i sa dva sloja. Tek trećim slojem sam postigla ono što volim: punu boju i jasan vidljivi shimmer. Lak kao završnicu nema visoki sjaj, ali sa SV se to menja i postaje jedno malo savršenstvo. 

Evo još sličica koje su dalje sve slikane na suncu:







Hvala na čitanju.

You Might Also Like

8 comments

  1. Lep je, volim ljubičaste lakove u svim nijansama, a poslednja slika je <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su ljubicaste nijanse jedne od najlepsih i najuniverzalnijih lakova. Mislim da svako moze da nadje svoju nijasnu i iznese je dobro :)

      Delete
  2. Sto je lep shimmer! <3
    Super ti stoji!

    ReplyDelete
  3. Divan lakic i bas ti lepo stoji.
    Da ti i ovde cestitam na blogu, bas mi je drago da si odlucila da pocnes da pises. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Dugo mi je trebalo da prelomim i da se odlucim na ovaj korak.

      Delete
  4. i meni su ljubicanstvene boje omiljene...
    drago mi je da smo se srele onda :))))
    super su slicice i blog mi je jako lep :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) I meni je drago, nadam se da cemo neki drugi put imati vise vremena za kafu makar :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe