Dior Saint-Tropez

24.6.12



Dior Saint-Tropez (401), u daljem tekstu ST, je jedan od najlepših lakova koje imam. Ovaj lak je prvi put ugledao svetlost dana leta 2011 godine. Kreiran je kao limited edition za otvaranje Diorove radnje u Saint Tropez-u. Samim tim, planuo je neverovatnom brzinom. Ponešen uspehom, a možda i ogromnom potražnjom, Dior je ovog proleća ponovo lansirao ST, kao deo Croisette kolekcije. Ova kolekcija ima dva laka: Saint-Tropez i Bikini:


ST je predivna azurno plava nijansa, sa sitnim shimmerom. Shimmer je daleko više izraženiji u bočici, nego na samom laku, kad se namaže. Formula je divna, kao i kod većine Diorovih lakova. Čini mi se da je malo gušći od ostalih lakova koje imam, ali ništa drastično. Jedan sloj je sasvim dovoljan. Mada, ja nanosim dva, jer se tako dobije prava nijansa iz bočice. Shimmer se ne vidi, sem na jakom suncu ili na jakom veštačkom osvetljenju.

Sve slike su na slikane na suncu, kako bi se video taj divan, diskretan shimmer, koji Dior provlači kroz većinu svojih lakova.








Ovaj lak obožavam, i podjednako dobro izgleda na nogicama kao i na rukama. U paru izgleda fantastično. Nema greške i ako se uparuje sa odećom i ako se nosi kao posebna celina, da odskače od svega ostalog. Neko bi ovu boju nazvao Tifani-plava, ali za mene je to ipak ST plava nijansa.

Inače, moram priznati da sam ovaj lak silno htela kupiti, tek kad sam postala iznervirana izjavama naših neupućenih prodavačica u parfemerijama, da se Chanelov Coco Blue, neće ni prodavati kod nas, iako su se ostala dva laka iz Chanel Les Jeans kolekcije kod nas pojavili u februaru ove godine. Ali to je već neka druga priča o Chanelu...

Da li sam pogrešila što sam kupila ovaj jedinstveni lakić? - Ne, nisam ni slučajno. Pogrešila bih da ga nisam kupila, propustila bih neverovatan primerak. Da moja sreća bude još veća, danas imam dva komada ovog lakića, jer je divna devojka T. (spomenuta u postu o Diorovom laku Lucky) mislila na mene i poklonila mi netaknuti tester uz kupovinu nečeg drugog. Hvala joj do neba za ovaj gest.

I na kraju, jedna umetnička sličica...


Hvala na čitanju.

You Might Also Like

7 comments

  1. Jako lepa nijansa, imam skoro pa identičnu samo što meni i ne stoje baš najsjajnije plavci iako ih obožavam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam tako mislila, ali sad mi nije bitno da li mi stoji ili ne, bitno mi je da volim tu nijansu i to mi je dovoljno da umem da je iznesem :)

      Delete
  2. Predivno ti stoji.. Savrsena nijansa. :)

    ReplyDelete
  3. Joj kako je lep. I divno ti stoji. ;)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe