Dior Lucky

17.6.12



Dior Lucky (659) je postao moja opsesija, onog dana kada sam videla reklamu za Diorovu Color Block kolekciju. Color Block kolekcija ima četiri laka za nokte: Incognito, Riviera, Plaza i Lucky.

Lucky sam dugo tražila, jer kod nas ovakve kolekcije stižu u ograničenim količinama, i ako nisam dovoljno brza, posle moram u potragu. Mom oduševljenju nije bilo kraja kada sam konačno imala svoj primerak u rukama. Ovim putem želim javno da se zahvalim divnoj devojci T.

Nijansa me je oduševila. Jaka je, vesela, puna života. Odlično izgleda i na rukama, i na nogicama. Za dan, za veče, dok šetate ljubimca, idete u kupovinu, ili pak u diskoteku ili na večeru – nece vas izneveriti. Ovo je nijansa za sva vremena i boja koju svaka žena mora da ima u svojoj manjoj ili većoj kolekciji.

Jedan deblji sloj se i više nego dovoljan (ja imam dva na slikama). Brzo se suši. Kao završnica, nanet je top coat Seche Vite , ali i sam lak ima visok sjaj. U jednom potezu se maže cela nokatna ploča, mala poput moje. Lucky je pravi kameleon i moje oko vidi od ciklamasto/roza do crveno/roza nijanse.

Sve slike su slikane na suncu, kad je najlepši i kad je boja najintezivnija.








Hvala na čitanju.

You Might Also Like

3 comments

  1. Stvarno je divan.. Nije ni cudno sto je tako popularan :)

    ReplyDelete
  2. Predivan! Ja toliko zelim ovaj lak, ali plasim se da imam i previse slicnih nijansi, divno ti stoji, a neverovatno kako je na svim slikama po netu razlicit, uopste ne mogu da uhvatim kako on zaista izgleda ;)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe